Aktywność fundacji i stowarzyszeń dociera nie tylko do ich podopiecznych czy sympatyków – dostrzegają ją również „zwyczajne” osoby, instytucje, niekiedy media. Wizerunek organizacji pozarządowej ma wpływ na powodzenie jej działań, szanse na pozyskanie środków, przychylność władz lokalnych i darczyńców. Dlatego wizerunek warto budować świadomie. Obejrzyj nagranie #ngoplLIVE i dowiedz się, jak to zrobić.
Z #ngoplLIVE „Jak budować wizerunek organizacji pozarządowej?” dowiesz się:
- co mamy na myśli, kiedy mówimy o wizerunku i dlaczego NGO powinna o niego dbać
- jak w prosty sposób, bez zaangażowania większych środków, zbudować wizerunek NGO
- którym pomysłom na stworzenie, wypromowanie i podtrzymanie dobrego wizerunku NGO warto się przyjrzeć.
🎁 Bonus: Jak tworzyć dobre teksty? 5 wskazówek
Twoja organizacja tworzy samodzielnie treści edukacyjne, eksperckie czy informacyjne? A może chcecie dopiero zacząć to robić? Pobierz darmowy materiał ngo.pl „Jak tworzyć dobre teksty? 5 wskazówek”.
Przejdź do wybranej części nagrania
00:00 Przywitanie, przedstawienie gości, wprowadzenie w tematykę lajwa
05:00 Co to jest wizerunek (definicja)? Jak powstaje wizerunek i dlaczego warto go świadomie kreować?
11:35 Wizerunek a planowanie działań organizacji pozarządowej
19:00 Wizerunek pojedynczej organizacji i jego wpływ na wizerunek całego sektora, kampania #toDziała
25:50 Andrzej Rysuje dla #toDziała – korzystajcie!
27:48 Jak budować wizerunek? Od czego zacząć pracę nad wizerunkiem? Do kogo kierujemy nasze komunikaty wizerunkowe?
34:30 Wybrane narzędzia kreowania wizerunku organizacji pozarządowej
41:55 Publikacja Klon/Jawor "Mocni w promocji" – kompletny opis narzędzi budowania wizerunku
42:40 6 praktycznych wskazówek od #toDziała dla organizacji pozarządowych budujących swój wizerunek
57:20 Odpowiedzi na pytania od uczestników LIVE
1:09:40 Podsumowanie
🔔Sprawdź publikację Stowarzyszenia Klon/Jawor "Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych".
O występujących
Ekspertkami podczas styczniowego #ngoplLIVE były:
Izabela Dembicka-Starska – od ponad 15 lat związana z organizacjami pozarządowymi. Zajmuje się promocją, marketingiem, aktualnie koordynuje rozwój social media ngo.pl. Jest współautorką podręcznika dla NGO „Mocni w promocji”. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z organizacjami społecznymi, prowadząc szkolenia, doradzając.
Dorota Setniewska – od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją i promocją w organizacjach społecznych. Od ponad dwóch lat z ramienia Stowarzyszenia Klon/Jawor koordynuje kampanię „Organizacje społeczne. To działa”, promującą działania całego sektora.
Spotkanie poprowadził Rafał Kowalski – redaktor Poradnika ngo.pl.
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.