Zabierasz się za promocję swojego stowarzyszenia, fundacji. Robisz to po raz pierwszy albo po długiej przerwie? Mamy dla Ciebie radę. Zanim zaczniesz publikować posty, drukować ulotki, kupować reklamę, zrób AUDYT promocyjny.
Sprawdź, z jakiego punktu startujesz i dobrze określ sytuację wyjściową działań promocyjnych. Iza Dembicka-Starska podpowiada, jak to zrobić w 3 prostych krokach! Obejrzyj nagranie 👇
TRZY KROKI
Po pierwsze - podsumuj dotychczasowe doświadczenia. Co konkretnie robiliście, żeby promować organizację. Co się udawało, a co było trudne. Jakie wnioski są z tych działań. Bazuj na tym, co już Wam się sprawdziło.
Po drugie - zrób przegląd zasobów. Co już jest w organizacji i można wykorzystać do promocji, domena internetowa, profil na Facebooku, 100 maili do uczestników zajęć, czy wolontariuszka zainteresowana grafiką, a czego brakuje - na przykład narzędzia do wysyłek maili. W pierwszej kolejności wykorzystaj to, co już macie w organizacji.
Po trzecie - zbierz potrzeby. Czy w najbliższym czasie są zobowiązania projektowe, z których musicie się wywiązać, albo zaplanowane ważne wydarzenia w organizacji? Rzetelna ocena sytuacji wyjściowej pomoże Ci zaplanować realne i skuteczne działania promocyjne.
Dofinansowano w ramach programu #SPLOTwartości. Program finansowany jest przez Unię Europejską.
Chcesz się dowiedzieć, jak skuteczniej komunikować działania organizacji społecznej? Zajrzyj na naszą playlistę >
Źródło: inf. własna ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.