Jaką osobą jest Twoja organizacja? To pytanie może się wydawać dość dziwne. Ale może być bardzo przydatne w budowaniu spójnego wizerunku Twojej fundacji czy stowarzyszenia.
Tłumaczy Dorota Setniewska, specjalistka ds. wizerunku. Zobacz film👇
Na pewno doskonale wiecie, jak chcecie być postrzegani: czy jako grupa ekspertek i ekspertów; czy jako osoby blisko swoich odbiorców, dobrze rozumiejący ich problemy, czy jako rebelianci, przełamujący tabu i wkładający kij w mrowisko.
Te wszystkie cechy można przełożyć na wizerunek konkretnej osoby - jak wygląda, jakie ma cechy, jak się zachowuje i jak się komunikuje.
Jeśli opracujecie w zespole taką personę, która uosabia Waszą organizacje, będziecie mieć dobrą „ściągawkę”, która pomoże Wam konsekwentnie i spójnie pracować nad wizerunkiem. Wtedy łatwo będzie Wam zdecydować, czy bardziej pasuje do Was: "z przyjemnością przedstawiamy państwu nasz nowy raport", czy raczej: "wielki dzień - mamy świeżutki raport i nie zawahamy się go pokazać!". Łatwiej będzie zdecydować o treści, formie, a nawet emotkach, których używacie.
To co - jaką osobą jest Twoja organizacja?
A więcej o budowaniu wizerunku znajdziesz 👉 w poradnik.ngo.pl
Dofinansowano w ramach programu #SPLOTwartości. Program finansowany jest przez Unię Europejską.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.