Promocja i współpraca z mediami – skorzystaj z wiedzy i doświadczenia!
W dzisiejszym świecie skuteczna komunikacja to klucz do sukcesu każdej organizacji pozarządowej. Jeśli odpowiadasz za promocję, współpracę z mediami lub budowanie wizerunku w NGO, koniecznie skorzystaj z naszych treści poradniczych.
W dziale Promocja i współpraca NGO z mediami znajdziesz praktyczne porady, inspiracje i konkretne narzędzia, pogrupowane tematycznie. Wybierz, co Cię interesuje i sprawdź, co przygotowały dla Ciebie ekspertki i eksperci z ngo.pl.
Dlaczego promocja jest ważna?
Jeśli zastanawiasz się, po co organizacji pozarządowej promocja, zajrzyj do sekcji Promocja czyli co – tu dowiesz się, jak mądrze planować działania promocyjne i dlaczego warto o nie dbać na każdym etapie rozwoju organizacji.
Jak trafiać do właściwych odbiorców?
Dowiedz się, jak poznać swoich odbiorców i tworzyć przekaz, który naprawdę do nich trafi. Sekcje Do kogo, czyli odbiorcy promocji oraz O czym, czyli przekaz promocyjny pomogą Ci lepiej planować komunikację i wybierać właściwe kanały dotarcia.
Z jakich narzędzi korzystać?
Nie wiesz, jakie narzędzia promocji wybrać? W dziale Jak, czyli narzędzia promocji znajdziesz omówienie dostępnych możliwości – od tradycyjnych materiałów po media społecznościowe. Dowiesz się też, jak skutecznie zarządzać promocją w Twojej organizacji i jak zdobywać na nią środki.
Współpraca z mediami
Jeśli chcesz, aby o Twojej organizacji zrobiło się głośno, naucz się współpracować z mediami. Sprawdź, co to są media i z kim współpracować, a także, jak organizacja pozarządowa może współpracować z mediami. Znajdziesz tu konkretne porady dotyczące tworzenia materiałów prasowych, budowania relacji z dziennikarzami i świadomego planowania działań medialnych.
A może wolisz oglądać, niż czytać?
Chcesz pogłębić swoją wiedzę, ale wolisz oglądać niż czytać? Sięgnij po nagrania webinariów, m.in.:
Sprawdź także playlistę na YouTubie – zebraliśmy tam materiały wideo, poświęcone promocji i komunikacji.
Zacznij działać!
Nie zostawiaj promocji przypadkowi. Dzięki wskazówkom z poradnika ngo.pl możesz świadomie budować wizerunek swojej organizacji, docierać do nowych odbiorców i odbiorczyń oraz skuteczniej współpracować z mediami.
Wejdź na PORADNIK 👉Promocja i współpraca NGO z mediami i zacznij korzystać z dostępnej wiedzy już dziś!
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.