Promocja jest już stałym elementem działań większości NGO-sów. Bez niej trudno zdobywać środki, ale trudno też działać, docierać z ofertą do odbiorców, zdobywać sojuszników i partnerów. Informacja o tym co robimy, dla kogo, jak i dlaczego, jest po prostu stałym elementem aktywności organizacji, niezależnie od tego jak będziemy taką informację nazywać.
Wszystkie NGO-sy, ale szczególnie te młode, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z III sektorem, zachęcamy do zapoznania się z materiałami o promocji gromadzonymi w PORADNIK.NGO.PL. Korzystajcie!
O promocji w skrócie z odesłaniami do PORADNIK.NGO.PL
Dowiedzmy się co tak naprawdę nazywamy promocją i jak się ona ma do działań organizacji pozarządowych. Co właściwie promujemy w NGO-sach i po co to promujemy. Zobacz koniecznie: Promocja czyli co…
Mówiąc do wszystkich, mówimy do nikogo. Dlatego tak ważny jest wybór osób, do których będziemy kierować konkretne działania promocyjne. Wybierz i poznaj odbiorców promocji. Przeczytaj: Do kogo…
Wybór tego, co konkretnie powiemy, jaką wiadomość przekażemy, jest wyzwaniem. Każdy przekaz rządzi się swoimi prawami. Podobnie przekaz promocyjny. Zobacz: O czym, czyli przekaz promocyjny.
Narzędzia promocji. Kiedyś było ich niewiele, teraz mamy problem z wyborem - problem nadmiaru. Poznaj dostępne dla organizacji społecznych narzędzia promocji i zastanów się, z których najlepiej skorzystać. Przeczytaj: Jak, czyli narzędzia promocji.
Polecamy cały dział w PORADNIK.NGO.PL z informacjami o promocji: Promocja i współpraca NGO z mediami.
Playlista "Jak promować działania NGO?"
Inne playlisty dla Ciebie
👉 Obejrzyj, jeśli Twoja organizacja jest nowa
zobacz też koniecznie: EDU.NGO.PL - materiały dla zakładających organizację pozarządową
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23