Od początku sierpnia polecamy Wam kolejne materiały dotyczące promocji. To już przedostatnia odsłona cyklu. Chcecie wiedzieć, jak opowiadać historie? Dlaczego opowieści są dla słuchacza tak atrakcyjne i jak to wykorzystać w NGO? Przypominamy webinarium "Storytelling – siła angażujących opowieści". Wciągnie Was!
Jak wykorzystać storytelling jako narzędzie promujące organizację pozarządową, projekt albo wydarzenie? Jak skonstruować dobrą opowieść? Jak zainteresować odbiorców Waszymi działaniami? Obejrzyj webinarium "Storytelling – siła angażujących opowieści".
Dowiesz się:
- dlaczego nasz mózg kocha opowieści
- jakie są sprawdzone modele angażującej "opowieści idealnej"
- jaka jest rola emocji i motywu transformacji w budowaniu jej dramaturgii.
Webinarium "Storytelling – siła angażujących opowieści", przeprowadzone zostało przez kampanię społeczną "Organizacje społeczne. To działa" oraz portal ngo.pl 28 maja 2020 r.
O EKSPERCIE WEBINARIUM
Marek Staniszewski – Założyciel think tanku Heuristica. Certyfikowany trener biznesu i coach zespołów. Wykładowca, doradca i autor. Pasjonat strategii komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m. in. funkcję szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego i wiceprezesa. Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute - HBP, IBD Business School, na SWPS, Uniwersytecie Warszawskim, w WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: "Atlas strategiczny" i "Strategiczny podstęp", "Tak na marginesie strategii" oraz współautorem książki "Portret klienta". Pomysłodawca projektu Farma Inwencji. Założyciel i prezes Fundacji Homo Inquietus. Twórca narzędzi do treningu kreatywnego myślenia: "Karty Inwencji", "Karty Opowieści" oraz "Karty Transformacji" (stworzone wspólnie z Gabrielą Borowczyk). Wybrane artykuły Marka Staniszewskiego znajdziesz na tej stronie Harvard Business Review Polska.
Odwiedź koniecznie w PORADNIK.NGO.PL
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.