Ogłoszenie wyników konkursu ofert następuje nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od terminu zakończenia składania ofert. Po ogłoszeniu wyników każda organizacja, która złożyła ofertę w konkursie otrzymuje dostęp do karty oceny swojej oferty.
Ostateczną decyzję o przyznaniu lub nieprzyznaniu (do)finansowania na realizację zadania publicznego podejmuje Prezydent m.st. Warszawy: przyjmując (lub nie) sformułowane rekomendacje.
Dotyczy to zarówno konkursów ogłaszanych przez biura (konkursy ogólnomiejskie), jak i przez dzielnice.
W przypadku konkursów ogólnomiejskich Prezydent zapoznaje się z rekomendacjami zawartymi w protokole zbiorczym (sporządzanym po zakończeniu opiniowania wszystkich ofert przez komisję konkursową).
W przypadku konkursów dzielnicowych Prezydentowi jest przedstawiana lista rekomendowanych ofert sporządzana na podstawie protokołu zbiorczego przez Zarząd Dzielnicy.
Projekt zarządzenia Prezydenta
O swojej decyzji Prezydent informuje w zarządzeniu, w którym ogłaszana jest lista ofert otrzymujących (do)finansowanie.
Projekt zarządzenia wraz z uzasadnieniem przygotowuje właściwe Biuro lub urząd dzielnicy (po podjęciu uchwały przez Zarząd Dzielnicy w spawie rekomendowanych ofert). Wzór takiego zarządzenia stanowi załącznik do Procedury konkursowej.
Opinia Pełnomocnika ds. współpracy z organizacjami
Zarówno projekt zarządzenia przygotowywany przez biuro, jak i przez dzielnicę – po kontrasygnacie Skarbnika Miasta (w przypadku biura) lub z podpisem burmistrza i kontrasygnatą skarbnika dzielnicy (w przypadku dzielnicy) – trafia do zaopiniowania przez Pełnomocniczkę Prezydenta ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Pełnomocniczka przekazuje Prezydentowi projekty zarządzenia wraz z uzasadnieniami, kopiami protokołu zbiorczego oraz swoją opinią.
Wyniki w ciągu 60 dni
Zarządzenie Prezydenta w sprawie ogłoszenia wyników konkursu ofert zamieszczane jest:
- przez Gabinet Prezydenta – w BIP-ie;
- przez biuro lub urząd dzielnicy – w miejscu przeznaczonym na zamieszczanie ogłoszeń (np. na tablicy ogłoszeń w siedzibie biura lub w urzędzie dzielnicy);
- przez Pełnomocnika – na stronie internetowej Miasta.
Zarządzenie zawierające ogłoszenie wyników konkursu ofert następuje nie później niż w ciągu 60 dni od terminu zakończenia składania ofert. To zmiana wprowadzona w Procedurze w tym roku. Wcześniej termin ten wynosił 55 dni.
Dostęp do karty oceny oferty
Nowością wprowadzoną do Procedury konkursowej w tym roku jest ułatwienie w zapoznaniu się z oceną oferty: po ogłoszeniu wyników przez Prezydenta m.st. Warszawy biuro lub dzielnica udostępnia każdej organizacji, która złożyła ofertę w konkursie kartę oceny oferty w generatorze wniosków witkac.pl. Do tej pory organizacje miały taką możliwość, ale tylko na wniosek.
Źródło: inf. własna warszawa.ngo.pl
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23