Jakie są obowiązki informacyjne organizacji, która realizuje zadanie publiczne? Po co i jak promować miejski projekt? Czy urzędnik może zakwestionować projekt naszego plakatu? – o tym i wielu innych sprawach związanych z promocją projektów finansowanych przez Miasto rozmawialiśmy podczas #warszawa.ngoplLIVE. Obejrzyj nagranie!
Z nagrania dowiesz się:
🔸 Co jest zapisane w umowie na realizację zadania publicznego, czyli o obowiązkach i uprawnieniach informacyjnych
🔸 Jakie mogą być dodatkowe zapisy w umowach dotyczące promocji?
🔸 Czy są (i jakie są) bezpłatne narzędzia do promocji?
Przejdź do wybranej części nagrania
00:03:59 - Co jest zapisane w umowie na realizację zadania publicznego, czyli o obowiązkach i uprawnieniach informacyjnych
00:05:19 - Gdzie podawać informację o współpracy z Miastem?
00:10:07 - Co zrobić, gdy media nie chcą publikować informacji ze wszystkimi logami sponsorów?
00:11:40 - Na co zwrócić uwagę, przy umieszczaniu znaku promocyjnego Miasta?
00:16:23 - Kiedy projekt graficzny opiniuje Biuro Marketingu?
00:17:44 - Czy zdarza się, że urzędnik odrzuca projekt ze względu na estetykę?
00:21:20 - Co zrobić, gdy nasze materiały promocyjne są "niewymiarowe"?
00:23:54 - Jakie mogą być dodatkowe zapisy w umowach dotyczące promocji?
00:27:09 - Czy to dobrze, że urząd wykorzystuje nasze materiały promocyjne?
00:31:51 - Po co w ogóle promować miejskie projekty?
00:34:44 - Po czym poznać, że mamy sukces promocyjny?
00:40:53 - Z jakich narzędzi można/warto korzystać przy promocji działań organizacji?
00:44:21 - Czym się różni promocja projektu kulturalnego od edukacyjnego czy ekologicznego?
00:47:52 - Co promujemy: sam projekt czy jego produkty?
00:50:22 - Czy są (i jakie są) bezpłatne narzędzia do promocji?
00:56:54 - Kto może się ubiegać o patronat Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy?
00:58:12 - Jak można dostać patronat medialny warszawa.ngo.pl?
O występujących
Michał Szymanderski-Pastryk – specjalista marketingu sektora społecznego. Współpracował m.in. z Amnesty International, Szkołą Liderów i Collegium Civitas. Obecnie prowadzi własną działalność, której celem jest pomoc w budowaniu silnych pozarządowych marek oraz publikuje artykuły poradnicze na swoim blogu. Zajmuje się także promocją SCWO i warszawa.ngo.pl. W wolnych chwilach filmuje, chodzi po górach i lata dronem.
Marlena Florczyk – tłumaczka PJM
Rozmowę prowadziła Magda Dobranowska-Wittels, redaktorka serwisu warszawa.ngo.pl.
Może Cię także zainteresować
Więcej informacji o promocji projektów prowadzonych przez organizacje pozarządowe znajdziecie:
- w serwisie Poradnik ngo.pl
- w nagraniach z naszych webinariów, dostępnych na stronie: https://warszawa.ngo.pl/poradnik/webinaria
O tym, na co jeszcze warto zwrócić uwagę, realizując projekt (do)finansowany przez Urząd m.st. Warszawy, szukajcie informacji w naszych artykułach, które ukazywały się w ramach tematu miesiąca: Na co zwrócić uwagę, realizując projekt.
Skorzystaj z pomocy SCWO
Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych (SCWO) wzmacnia ekspercko warszawski sektora pozarządowy. SCWO prowadzi m.in. bezpłatne szkolenia oraz indywidualne poradnictwo dostępne 5 dni w tygodniu między 9:00 a 17:00.
W celu uzyskania pomocy napisz na adres scwo@warszawa.ngo.pl lub zadzwoń (22) 828 91 23.
Zapoznaj się z pełną ofertą SCWO - https://warszawa.ngo.pl/scwo
Źródło: inf. własna warszawa.ngo.pl
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23