Praktyczne narzędzia do zarządzania zadaniami i czasem w NGO. Przypominamy materiały po webinarium portalu ngo.pl [film]
Właściwie dobrane i odpowiednio wykorzystywane aplikacje (online lub mobilne) to dobry sposób na usprawnienie codziennych zadań w organizacji pozarządowej. Zaoszczędzą czas, uporządkują pracę, ułatwią komunikację oraz współpracę w zespole.
Przejdź do wybranej części webinarium
0:00:00 - 0:06:27 Powitanie, przedstawienie planu spotkania
0:06:28 - 0:13:33 Narzędzia ułatwiające zarządzanie projektem i zadaniami (Asana)
0:13:34 - 0:16:03 Narzędzia ułatwiające zarządzanie projektem i zadaniami (Trello)
0:16:04 - 0:18:26 Narzędzia ułatwiające zarządzanie projektem i zadaniami (Google Keep)
0:18:27 - 0:22:39 Komunikacja w organizacji - narzędzia do usprawniania komunikacji (wprowadzenie)
0:22:40 - 0:28:33 Komunikacja w organizacji - narzędzia do usprawniania komunikacji (Slack, Twist)
0:28:34 - 0:34:26 Przechowywanie plików w chmurze i wspólna praca nad dokumentami (wprowadzenie)
0:34:27 - 0:38:21 Przechowywanie plików w chmurze i wspólna praca nad dokumentami (Google Drive, czyli Dysk Google)
0:38:22 - 0:44:57 Niezbędny przybornik od Google'a: G Suite
0:44:58 - 0:46:19 Zarządzanie czasem i terminami (wprowadzenie)
0:46:20 - 0:51:09 Zarządzanie czasem i terminami (Kalendarz Google, Doodle)
0:51:10 - 0:58:41 Inne narzędzia usprawniające pracę z projektami (Boomerang, Docsend, Nimbus, I love pdf, Zapier)
0:58:42 - 1:19:20 Pytania i odpowiedzi
O ekspercie
Podczas webinarium „Garść praktycznych narzędzi do zarządzania zadaniami i czasem w NGO” naszym ekspertem był Patryk Betcher – specjalista Programu Sektor 3.0 w Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Koordynuje Fundusz Sektora 3.0 – program wspierający tworzenie nowych narzędzi online. W ramach hobby tworzy projekty graficzne, a inne swoje działania stale usprawnia poprzez wykorzystywanie przydatnych w pracy (i nie tylko) narzędzi internetowych i aplikacji.
Webinarium prowadziła Agnieszka Koszowska – specjalistka ds. webinariów, konsultantka w firmie Dimpact.
Mogą Cię także zainteresować nagrania innych webinariów:
- Komunikacja empatyczna w zespole. Jak mówić o tym, co dla mnie ważne?
- Praktyczne narzędzia do zarządzania zadaniami i czasem w NGO
- Trzecie oko. Jak NGO może wspierać równość i różnorodność
- Komunikacja w zespole
- Otwieranie trudnych sytuacji, komunikacja w konflikcie
- Znasz swój zespół? Zobacz go w nowym świetle!
Nagrania wszystkich webinariów ngo.pl znajdziesz tutaj: https://poradnik.ngo.pl/webinaria.
Zobacz prezentację z webinarium
Pobierz prezentację z webinarium
-
Narzędzia on-line dla NGO [rezentacja w pdf]
pdf ・3.05 MB
O webinarium
Webinarium przeprowadzono w ramach:
- Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych (projekt współfinansuje m.st. Warszawa)
- Programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności „Wspieranie Organizacji Pozarządowych", realizowanego przez Stowarzyszenie Klon/Jawor
Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych to system bezpłatnego wsparcia dla organizacji pozarządowych działających na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających. Obejmuje m.in. konsultacje dotyczące prowadzenia organizacji, porady księgowe i prawne, szkolenia, sale na działania i miejsca do pracy.
Skorzystaj z SCWO:
- (22) 828 91 23
- scwo@warszawa.ngo.pl
- warszawa.ngo.pl/scwo.
Aktualności: facebook.com/warszawa.ngo.
Webinaria ngo.pl realizuje Dimpact.
Wspieramy cele statutowe Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.