Fundraising to przede wszystkim budowanie relacji między darczyńcą a organizacją – pamiętaj o tym! Relacje trzeba zbudować, a potem o nie dbać. Zobacz więcej wskazówek dla proszących o darowizny na infografice.
Organizacje pozarządowe korzystają z różnych źródeł finansowania swojej działalności. Darowizny są tym źródłem, które daje NGO dużą swobodę wyboru celów - większą niż np. przy realizacji zadań publicznych. I choć historycznie darowizny są znacznie bardziej pierwotnym sposobem pozyskiwania środków na działalność społeczną, to jednak wydaje się, że z czasem utraciliśmy zdolność proszenia o wsparcie i nawiązywania relacji z darczyńcami. Czas to zmienić!
Ania lubi sport i ekologię. Szuka stowarzyszenia, któremu przekaże darowiznę. Tomek chce dać darowizną fundacji pomagającej osobom starszym. Jak przekonać ich, że warto dać darowiznę Twojej organizacji? Poznaj nasze wskazówki i bądź skuteczny w proszeniu o darowizny.
Infografika: 5 wskazówek dla proszących o darowizny
Infografika w formacie A4 do samodzielnego wydruku
WPŁACAM!
Prostota, kompleksowość i skuteczność w zbieraniu darowizn online – tak pozarządowcy oceniają usługę Wpłacam. Organizacje zgodnie twierdzą, że narzędzie, stworzone przez ngo.pl i witkac.pl to doskonały sposób na pozyskiwanie darczyńców w internecie. Szczególnie teraz, kiedy trzeba było zrezygnować ze zbiórek „w realu”.
Więcej o fundraisingu od osób indywidulanych w poradnik.ngo.pl
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.