Kampania „Organizacje społeczne. To działa”, która od ponad czterech lat buduje wizerunek organizacji społecznych w Polsce łączy siły z portalem ngo.pl, aby jeszcze skuteczniej przedstawiać efekty działań organizacji, ich różnorodność i to, jak zmieniają świat.
Kampania #todziała jest wspólną inicjatywą kilkunastu organizacji społecznych, które ponad cztery lata temu uznały, że warto działać razem, aby szeroko pokazywać działania całego sektora. Od tego czasu, poprzez różne formy: filmy, podcasty, reportaże, a także dzięki współpracy z mediami, influencerami i influencerkami, kinami i ogromną grupą organizacji społecznych, udało się dotrzeć do niemal 10 milionów osób, które mogły przekonać się, jak organizacje zmieniają świat na lepsze.
Nowym etapem kampanii #todziała będzie jeszcze intensywniejsza współpraca z portalem organizacji pozarządowych ngo.pl. W portalu zagoszczą aktualności i nowe materiały kampanii, wkrótce pojawi się także specjalna sekcja #todziała w ngo.pl.
– Będziemy bliżej portalu, czyli serca trzeciego sektora, a tym samym bliżej samych organizacji – mówi Dorota Setniewska, koordynatorka kampanii „Organizacje społeczne. To działa!”. – Jestem przekonana, że dzięki tej współpracy jeszcze lepiej będziemy łączyć świat pozarządowy z osobami, które jeszcze go nie znają.
Zaczynamy od podcastu
Wśród materiałów, które powstają w ramach #todziała są podcasty. W ramach współpracy z ngo.pl tematy podkastów będą często powiązane z cyklami tematycznymi portalu. A skoro o podcastach mowa – #todziała szykuje kolejne odcinki rozmów z ekspertami i ekspertkami z organizacji, którzy mówią o ważnych, aktualnych tematach społecznych i podpowiadają, jak działać na rzecz ich rozwiązywania. Najbliższy odcinek podcastu #todziała, przygotowany w ramach portalowego cyklu „Natura, planeta, klimat”, poświęcony partyzanckiemu zazielenianiu miast, już 21 kwietnia.
Gdzie nas znaleźć
Kampania „Organizacje społeczne. To działa” i portal ngo.pl prowadzone są przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Źródło: informacja własna ngo.pl