Tworzenie angażujących treści potrafi być czasochłonne. A przecież to tylko dodatek do codziennych działań organizacji społecznej. Dlatego podrzucamy dzisiaj prosty sposób na dotarcie do szerszej publiczności, bez spędzania długich godzin na tworzeniu wszystkiego od nowa: recykling treści. Sprawdź praktyczne wskazówki #komunikacjaToDziała i zacznij z niego korzystać.
Wszystko i we wszystkie strony🍋
Recykling treści to koncepcja zgodnie z którą coś, co przygotowaliśmy w jednym formacie, przerabiamy na inny. Recyklingować możemy właściwie wszystko i we wszystkie strony m.in.: wpisy na stronie internetowej, materiały wideo, posty w social mediach, grafiki, infografiki, treść mailingów, nagrania lajwów czy webinariów, podcasty.
Dzięki temu, jak cytrynę wyciskamy treści, których przygotowanie bywa czasochłonne, docieramy do nowych odbiorców i dbamy o to, żeby karmić różne kanały komunikacji.
Najlepsza komunikacja to taka, która działa 👍
Jest w czym wybierać, dlatego przygotowując kolejne treści już na samym początku zastanówcie się, jak możecie wycisnąć z nich jeszcze więcej. Możecie też wybrać wcześniejsze publikacje, np. najpoczytniejsze treści na Waszej stronie i zastanowić się, jak je zrecyklingować.
Bo najlepsza komunikacja to taka, która działa, ale też jest z głową 🙂
Dofinansowano w ramach programu #SPLOTwartości. Program finansowany jest przez Unię Europejską.
Chcesz pogłębić swoją wiedzę, ale wolisz oglądać niż czytać? Sięgnij po nagrania webinariów, m.in.:
- Jak promować początkującą organizację pozarządową?
- Jak budować wizerunek organizacji pozarządowej?
- Jak trafić na pierwsze strony gazet?
Sprawdź także playlistę na YouTubie – zebraliśmy tam materiały wideo, poświęcone promocji i komunikacji.
Źródło: inf. własna ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.