Zawsze kiedy zaczynamy komunikację z darczyńcą – czy to korporacyjnym, czy z osobą indywidualną, czasami wpadamy w pułapkę – chcemy powiedzieć, jaką jesteśmy super organizacją, ilu osobom pomogliśmy, jakie akcje przeprowadzamy itp. W takiej komunikacji niestety brakuje miejsca dla darczyńcy, który może sobie pomyśleć: skoro tak super jako organizacja sobie radzicie, to po co ja jestem potrzebny?
Zatem to, co mówimy i jak mówimy, jest równie ważne, i tu można wręcz postawić znak równości.
Zapraszamy do lektury całego tekstu na blogu FaniMani:
https://fanimani.pl/blog/prosto-dobrze-jak-prowadzic-komunikacje-w-ngo/
Artykuł powstał na podstawie webinara przeprowadzonego w ramach Akademii NGO FaniMani, który jest dostępny do obejrzenia po zalogowaniu:
https://akademia.fanimani.pl/materialy/prosto-dobrze-jak-prowadzic-komunikacje-w-ngo/
Źródło: Fundacja FaniMani