Facebook, Twitter, Instagram… media społecznościowe. Nikogo nie trzeba dziś przekonywać do ich wykorzystania w promocji działań organizacji pozarządowych. Ale jak to robić? Zbieramy nagrania 4 webinariów, które pokazują zastosowanie 6 najpopularniejszych kanałów społecznej komunikacji. Skorzystajcie z potężnej dawki wiedzy przekazanej w przystępny sposób!
Zacznij promować swoją NGO i jej działania! Od początku sierpnia proponujemy Wam kolejne materiały dotyczące promocji. Niektórym pomagają one rozpocząć przygodę z promocją w organizacji, innym pozwalają na ugruntowanie wiedzy, jeszcze innym (być może) dostarczają nowych pomysłów i inspiracji. Dziś kolejna dawka - nagrania webinariów ngo.pl i SCWO.
Zobacz nagrania z webinariów o promocji NGO na najpopularniejszych kanałach społecznościowych!
1. Jak tworzyć angażującą komunikację na Facebooku?
Czym jest angażująca komunikacja organizacji pozarządowej na Facebooku? Jak to skutecznie robić, żeby nas czytano i zauważano? Jak dostosowywać język komunikacji?
2. Jak wykorzystać Twittera w działaniach społecznych?
Zastanawiasz się nad rozpoczęciem działań na Twitterze? A może kiedyś spróbowałaś/łeś, ale to medium nie przekonało cię? To mit, że z Twittera korzystają tylko politycy i dziennikarze. Działasz społecznie? Sprawdź, jak przyda Ci się Twitter!
3. Jak tworzyć Instagram Stories?
Jak tworzyć angażujące Instagram Stories? Na co zwracać uwagę tworząc relację z wydarzeń na Instagramie? Z jakich aplikacji korzystać, tworząc treści na Instagrama?
4. Clubhouse, TikTok, Pinterest – jak mogą się przydać w NGO?
Dowiedź się więcej o alternatywnych do Facebooka kanałach komunikacji dla NGO w Social Media! Jak działają, dla kogo są, jakie mogą dać efekty? Clubhouse, TikTok oraz Pinterest (z przykładami ciekawych profili organizacji).
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23