Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Jak mówi legenda - młody piekarz obronił Elbląg przed Zakonem Krzyżackim, zamykając przed nim bramę targową - jedyne połączenie z otoczonym fosą grodem. Po długim oczekiwaniu legendarny młodzieniec powraca do Elbląga - tym razem jako jego symbol.
Stanie się tak dzięki pomysłowi Fundacji Elbląg i Prezydenta Miasta, na zorganizowanie konkursu "Elbląski Piekarczyk".
Konkurs na nowy symbol miasta oparty na postaci Piekarczyka
rozgrywał się w dwóch kategoriach: "dzieci i młodzież" oraz
"profesjonaliści". Na konkurs nadesłano około 200 różnych prac:
rysunki, rzeźby, a nawet film animowany. Nagrodą jest 2000
zł.
Choć uroczysta prezentacja nowego symbolu Elbląga odbędzie miejsce 8 marca 2006, to już wiadomo, że jego autorem jest Zbigniew Babiński. Samego Piekarczyka oraz nazwiska innych laureatów konkursu poznamy już wkrótce.
Symbol Piekarczyka wykorzystany zostanie w szerokiej promocji miasta, jako m.in. nadruki, pocztówki i wyroby pamiątkarskie.
Choć uroczysta prezentacja nowego symbolu Elbląga odbędzie miejsce 8 marca 2006, to już wiadomo, że jego autorem jest Zbigniew Babiński. Samego Piekarczyka oraz nazwiska innych laureatów konkursu poznamy już wkrótce.
Symbol Piekarczyka wykorzystany zostanie w szerokiej promocji miasta, jako m.in. nadruki, pocztówki i wyroby pamiątkarskie.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.