Darowizny. Jak pozyskać indywidualne wsparcie dla działalności NGO? E-book od ngo.pl
To już kolejny e-book z serii, który przygotowaliśmy dla Was w prezencie z okazji 20-lecia ngo.pl. Tym razem na tapet wzięliśmy kolejny istotny temat, jakim są darowizny oraz sposoby pozyskiwania indywidualnego wsparcia działalności NGO. Zapraszamy, zamów bezpłatny e-book w prezencie od ngo.pl!
Jak w dwóch poprzednich e-bookach („Dotacje. Jak pozyskać fundusze na działalność NGO?”, „Jak Polki i Polacy widzą organizacje społeczne?”), tak i w tym, zebraliśmy najważniejsze i najbardziej przydatne dla wszystkich działających w trzecim sektorze informacje na dany temat. Odwołujemy się do najciekawszych tekstów i przemyśleń, którymi nasi eksperci od lat dzielili się na łamach portalu ngo.pl.
Fundraising, czyli proces zdobywania funduszy poprzez proszenie o wsparcie osób indywidualnych, przedsiębiorstw, fundacji dobroczynnych lub instytucji rządowych i samorządowych, to przede wszystkim relacja między darczyńcą a organizacją. O tym, jak zbudować relację z darczyńcami oraz w jaki sposób o nią dbać, przeczytacie w naszym najnowszym e-booku.
Zamawiam bezpłatny e-book „Darowizny. Jak pozyskać indywidualne wsparcie dla działalności NGO?"
Pomaganie jest wartością samą w sobie
W polskim społeczeństwie dominuje przekonanie, że filantropia to raczej odruch serca, a nie narzędzie do kształtowania świata według własnych przekonań czy wartości. 55% polskich filantropów kieruje się wyłącznie chęcią pomocy. Zgromadzone przez 20 lat badania i raporty na portalu ngo.pl, pozwoliły nam na zaprezentowanie bliżej społeczności polskich filantropów. Dzięki odpowiedzi na pytania: jakimi darczyńcami są Polki i Polacy oraz co zachęca ich do wsparcia organizacji, można lepiej dostosować działania fundraisingowe swojej organizacji, by pozyskać więcej funduszy.
Media społecznościowe w promocji działań fundraisingowych organizacji
Media społecznościowe mają ogromny potencjał zarówno w prowadzeniu działań fundraisingowych, jak i budowaniu zaangażowanej społeczności. Dlatego właśnie nie mogło zabraknąć tego tematu w naszym kompleksowym e-booku o darczyńcach. Social media umożliwiają bezpośredni kontakt z odbiorcami organizacji, co pomaga tworzyć z nimi bardziej zażyłe relacje.
Serwis darowizny.ngo.pl
20 lat doświadczenia w trzecim sektorze pozwala nam dostosować treść proponowanego Wam e-booka w taki sposób, abyście mogli z niego od razu skorzystać w praktyce. Wartościowe treści podajemy w pigułce, aby nie trzeba było przeszukiwać całego Internetu.
Pobierz pozostałe darmowe ebooki z urodzinowej serii ngo.pl:
Seria e-booków na dwudziestolecie ngo.pl
E-booki to ukłon w stronę naszych czytelniczek i czytelników – wartościowe treści podajemy w pigułce, aby nie trzeba było przeszukiwać całego Internetu. Zebraliśmy dla Was w jednym miejscu konkretne dane i wnioski, które wraz z wieloma zaangażowanymi w działania społeczne osobami, zbieraliśmy przez 20 lat.
Zapisz się nasze newslettery >>, aby nie przegapić aktualności i najciekawszych publikacji!
Źródło: informacja własna ngo.pl