Kreatywna komunikacja. Jak wykorzystać Internet do promocji działań NGO? E-book od ngo.pl
Jak zaplanować skuteczną komunikację NGO, oszczędzając przy tym cenny czas? Kolejny e-book, przygotowany dla Was z okazji 20-lecia ngo.pl, poświęcamy tematowi promocji organizacji pozarządowych w Internecie. Zamów bezpłatny poradnik w prezencie od ngo.pl!
Promowanie działań organizacji pozarządowych jest bardzo ważne. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że bez niej NGO-sy nie byłyby w stanie funkcjonować. To właśnie dzięki promocji można informować o realizowanych przez organizację projektach, inicjatywach, a także zebrać fundusze niezbędne do prowadzenia działalności non profit. Biorąc to pod uwagę oraz chcąc ułatwić Wam działania, mające na celu wzmocnienie obrazu organizacji w świadomości społecznej, przygotowaliśmy kompleksowy e-book dotyczący komunikacji w Internecie. Jest to już czwarty, i ostatni, e-book wydany z okazji 20-lecia ngo.pl. Wcześniejsze e-booki dostępne są tutaj >>
Zamawiam bezpłatny e-book „Kreatywna komunikacja. Jak wykorzystać Internet do promocji działań NGO?"
Wskazówki, pomysły, rady
W jubileuszowym e-booku zebraliśmy same najważniejsze treści:
- Poruszamy m.in. kwestię budowania społeczności, sposoby na zwiększenie zaufania do Waszej organizacji.
- Omawiamy media internetowe, z którymi warto się zaprzyjaźnić, proponujemy konkretne działania w mediach społecznościowych, a także przedstawiamy przydatne narzędzia.
- Przekazujemy konkretne wskazówki, pomysły i rady, które od razu można zacząć wprowadzać w życie.
Przez dwadzieścia lat istnienia portalu ngo.pl i przyglądania się działaniom sektora, w kwestii komunikacji wiele się zmieniło. Środki przekazu, narzędzia, forma oraz sposób porozumiewania się z odbiorcami współcześnie jest zupełnie inny niż 20 lat temu. Doświadczenie pozwoliło nam jednak zebrać aktualne, najważniejsze i najbardziej skuteczne sposoby promowania organizacji pozarządowych i zaprezentować je Wam w odświeżonej, ciekawej formie e-booka.
Stowarzyszenia, fundacje w mediach
O tym, gdzie i w jaki sposób prezentować publicznie swoją organizację przeczytacie w naszym najnowszym e-booku „Kreatywna komunikacja. Jak wykorzystać Internet do promocji działań NGO?”. Wiemy, jak angażująca jest praca w trzecim sektorze, dlatego proponujemy zautomatyzowanie działań i podpowiadamy jak zaplanować skuteczną komunikację, oszczędzając przy tym cenny czas.
Specjalnie dla Was rozszerzyliśmy też omówienie najpopularniejszych kanałów komunikacji, jakimi są obecnie np. Facebook czy Instagram. Mając duże doświadczenie w zakresie promocji i korzystając z rad wielu naszych specjalistów, zebraliśmy czytelne i zrozumiałe dla każdego treści, które są niemal gotowymi listami zadań do realizacji. Jedną z takich list jest np. propozycja wprowadzenia cyklicznych treści w social mediach.
Bądźcie na bieżąco!
Świat komunikacji i mediów wciąż się rozwija. Portale społecznościowe codzienne oferują nowe funkcje, które mogą być jeszcze bardziej skuteczne, niż te, których używamy. Jeśli już teraz chcecie regularnie, raz w tygodniu, otrzymywać aktualne informacje o nowościach i działaniach mających na celu poprawę funkcjonowania organizacji pozarządowych, zamówcie darmowy newsletter ngo.pl >>, aby nie przegapić aktualności i najciekawszych
Darmowe ebooki z urodzinowej serii ngo.pl
#1 Jak Polki i Polacy widzą organizacje społeczne? >>
#2 Dotacje. Jak pozyskać fundusze na działalność NGO? >>
#3 Darowizny. Jak pozyskać indywidualne wsparcie dla działalności NGO?
Rozpoczynasz promocję NGO? Przyda Ci się poradnik: Mocni w promocji, Podręcznik dla organizacji pozarządowych - dostępny w sklep.ngo.pl >>
Źródło: informacja własna ngo.pl