Uroczystą galą rozdania nagród zakończyła się druga edycja konkursu „100% z 1%” na najlepszą kampanię reklamową 1 procenta podatku, organizowanego przez tygodnik „Newsweek”. Na konkurs nadeszło 235 zgłoszeń. Jury złożone z działaczy społecznych i specjalistów od reklamy wybrało do półfinału najlepsze kampanie w siedmiu kategoriach. Laureatów wybrali sami internauci.
Lista zwycięzców:
plakat o zasięgu lokalnym - Stowarzyszenie Łódzkie
Hospicjum dla Dzieci
Nagrodą w tej kategorii jest 10 000 złotych, fundatorem nagrody
jest Polsko Amerykańska Fundacja Wolności
plakat ogólnopolski - Fundacja Dbam o Zdrowie
Nagrodą w tej kategorii jest kampania o wartości 10 000 złotych na
nośnikach Clear Channel do wykorzystania styczeń do 30 kwietnia
2010, fundatorem nagrody jest Clear Channel
internet - Fundacja Banku Zachodniego WBK
Nagrodą w tej kategorii jest kampania o wartości 10 000 złotych na
portalu Onet.pl do wykorzystania styczeń do 30 kwietnia 2010,
fundatorem nagrody jest Onet.pl
prasa lokalna - Fundacja Dbam o Zdrowie
Nagrodą w tej kategorii jest kampania o wartości 10 000 złotych w
Dzienniku do wykorzystania styczeń do 30 kwietnia 2010, fundatorem
nagrody jest Dziennik
prasa ogólnokrajowa - Fundacja Greenpeace Polska
Nagrodą w tej kategorii jest kampania o wartości 10 000 złotych w
Forbesie do wykorzystania styczeń do 30 kwietnia 2010, fundatorem
nagrody jest Forbes
spot TV - Stowarzyszenie "Otwarte Drzwi"
Nagrodą w tej kategorii jest emisja kampanii (videostitial) na
Newsweek.pl o wartości 10 000 złotych w T do wykorzystania styczeń
do 30 kwietnia 2010, fundatorem nagrody jest Newsweek
spot radiowy - Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt -
Viva!
Nagrodą w tej kategorii jest kampania o wartości 10 000 złotych w
Open Fm do wykorzystania styczeń do 30 kwietnia 2010, fundatorem
nagrody jest Open FM
nagroda specjalna - Urząd Miasta Gdynia za
upowszechnianie i promocję odpisu 1%
Źródło: www.newsweek.pl