Trwa nabór uzupełniający do Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji
Przewodniczący Komitetu do spraw Pożytku Publicznego Piotr Gliński ogłosił nabór uzupełniający kandydatów będących przedstawicielami organizacji pozarządowych na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji.
Na podstawie § 8 rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie Rady Działalności Pożytku Publicznego (Dz.U. 2018 poz. 2052), Przewodniczący Komitetu do spraw Pożytku Publicznego informuje o przystąpieniu do procedury naboru uzupełniającego kandydatów będących przedstawicielami organizacji pozarządowych, związków i porozumień organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zwanej dalej „ustawą” (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji 2021-2024.
Zgłoszenie kandydata zawiera:
- opis rodzaju i zakresu działalności uzasadniający udział przedstawiciela danej organizacji pozarządowej, związku i porozumienia organizacji pozarządowych oraz podmiotu wymienionego w art. 3 ust. 3 ustawy w składzie Rady;
- wniosek prezentujący kandydata, określający jego kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenia co najmniej 20 organizacji pozarządowych lub podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy lub co najmniej 3 związków stowarzyszeń zrzeszających organizacje pozarządowe lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy, popierające kandydata na członka Rady.
Do zgłoszenia dołącza się dokumenty potwierdzające rodzaj i zakres działalności prowadzonej przez organizację pozarządową, której przedstawicielem jest kandydat na członka Rady, związek i porozumienie organizacji pozarządowych lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy, którego przedstawicielem jest kandydat na członka Rady.
Zgłoszenia należy składać do dnia 17 listopada 2023 roku – decyduje data wpływu dokumentów do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Zgłoszenie można przesłać:
- w formie elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym wraz z poparciem ww. organizacji także podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym oraz oświadczeniem kandydata z elektronicznym podpisem kwalifikowanym (dodatkowo pliki w formie edytowalnej – rozszerzenie *.doc, *.docx) na adres e-mail: sekretariat.rdpp@kprm.gov.pl z dopiskiem w temacie wiadomości: „Nabór uzupełniający na członka RDPP VII kadencji”,
- lub pocztą tradycyjną w wersji papierowej (oryginały dokumentów) na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Departament Społeczeństwa Obywatelskiego
Wydział Dialogu Obywatelskiego
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Nabór uzupełniający na członka RDPP VII kadencji”,
- w przypadku kandydata posiadającego poparcie uprawnionych podmiotów częściowo w wersji papierowej, a częściowo w wersji elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym, konieczne jest przesłanie wszystkich dokumentów w wersji elektronicznej (w tym skanów dokumentów podpisanych odręcznie)
i równocześnie przesłanie dokumentów podpisanych odręcznie pocztą tradycyjną.
-
Formularz zgłoszeniowy.doc
doc ・66.05 kB
-
Klauzula RODO.docx
docx ・25.54 kB