Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego: - Jestem przekonany, że projekt, o którym dzisiaj rozmawiamy, jest początkiem rewolucji turystycznej w Polsce Wschodniej. Większe zainteresowanie turystów tą częścią Polski to nowe miejsca pracy, nowe usługi czy poszerzenie bazy noclegowej - powiedział wiceminister rozwoju regionalnego Krzysztof Hetman podczas konferencji prasowej projektu „Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki”.
Spotkanie odbyło się 29 lipca 2010 r. w Polskiej Agencji Prasowej (PAP) w Warszawie.
Celem projektu, współfinansowanego z Programu Rozwój Polski Wschodniej (PO RPW), jest wzrost zainteresowania ofertą turystyczną pięciu województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego. Kampania skierowana jest przede wszystkim do turystów z Polski oraz Niemiec i Ukrainy. - Chcemy, by polscy turyści częściej odwiedzali Polskę Wschodnią i mieli okazję zapoznać się z jej walorami. Liczymy na to, że w przyszłości staną się ambasadorami tych pięciu województw - podkreśliła wiceminister sportu i turystyki Katarzyna Sobierajska.
Prowadzone przez Polską Organizację Turystyczną (POT) działania informacyjne pod hasłem „Piękny Wschód”, skupią się na prezentacji wybranych dla poszczególnych województw produktach turystyki aktywnej i specjalistycznej. Prezentowane będą obszary cenne przyrodniczo, turystyka krajoznawcza, obszary wiejskie oraz turystyka kulinarna. Podkreślona zostanie wielokulturowość regionu.
Kampania rozpoczęła się w lipcu 2010 r. uruchomieniem strony internetowej www.pieknywschod.pl Strona będzie na bieżąco rozwijana i uzupełniana o kolejne funkcjonalności. Pojawiły się również pierwsze reklamy prasowe i radiowe. Planowana jest też promocja w telewizji. Przedsięwzięciu towarzyszyć będą liczne konkursy i imprezy plenerowe. - Postawiliśmy na multimedialność przekazu. Rodzaj wykorzystanych mediów dostosowany będzie do zidentyfikowanych grup docelowych. Bierzemy pod uwagę także naturalną sezonowość ruchu turystycznego w Polsce - poinformował prezes POT Rafał Szmytke. - Stałym elementem kampanii będą zwierzęta, np. bóbr, żółw, sarna. Zdecydowaliśmy się na taki krok, ponieważ budzą pozytywne skojarzenia - dodał prezes Szmytke. Koszt projektu to prawie 24 mln zł.
- Nie jest to pierwszy program promocji Polski wschodniej finansowany z Programu Rozwój Polski Wschodniej. Od kilku miesięcy Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych prowadzi za granicą promocję gospodarczą tego regionu. Jeśli promować, to w sposób kompleksowy - zaznaczył wiceminister Hetman. Kampania promująca wschodnią Polskę współgra także z innymi projektami promocyjnymi realizowanymi przez Polską Organizację Turystyczną, np. Promujmy Polskę Razem, mającym na celu zwiększenie ilości wizyt zagranicznych turystów w Polsce oraz wydłużenie sezonu turystycznego w kraju. – To nie koniec działań na rzecz rozwoju Polski Wschodniej. W przyjętej w lipcu przez rząd Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego pojawiły się zapisy o konieczności kontynuacji PO RPW w latach 2014-2020 - powiedział wiceminister Hetman.
- Chciałbym aby odwiedzający Polskę Wschodnią dostrzegli to co, obok wspaniałych zabytków i przyrody, jest jej największym atutem, czyli serdecznych i otwartych ludzi - podsumował wiceminister Hetman.
Prezentacja: Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski
Celem projektu, współfinansowanego z Programu Rozwój Polski Wschodniej (PO RPW), jest wzrost zainteresowania ofertą turystyczną pięciu województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego. Kampania skierowana jest przede wszystkim do turystów z Polski oraz Niemiec i Ukrainy. - Chcemy, by polscy turyści częściej odwiedzali Polskę Wschodnią i mieli okazję zapoznać się z jej walorami. Liczymy na to, że w przyszłości staną się ambasadorami tych pięciu województw - podkreśliła wiceminister sportu i turystyki Katarzyna Sobierajska.
Prowadzone przez Polską Organizację Turystyczną (POT) działania informacyjne pod hasłem „Piękny Wschód”, skupią się na prezentacji wybranych dla poszczególnych województw produktach turystyki aktywnej i specjalistycznej. Prezentowane będą obszary cenne przyrodniczo, turystyka krajoznawcza, obszary wiejskie oraz turystyka kulinarna. Podkreślona zostanie wielokulturowość regionu.
Kampania rozpoczęła się w lipcu 2010 r. uruchomieniem strony internetowej www.pieknywschod.pl Strona będzie na bieżąco rozwijana i uzupełniana o kolejne funkcjonalności. Pojawiły się również pierwsze reklamy prasowe i radiowe. Planowana jest też promocja w telewizji. Przedsięwzięciu towarzyszyć będą liczne konkursy i imprezy plenerowe. - Postawiliśmy na multimedialność przekazu. Rodzaj wykorzystanych mediów dostosowany będzie do zidentyfikowanych grup docelowych. Bierzemy pod uwagę także naturalną sezonowość ruchu turystycznego w Polsce - poinformował prezes POT Rafał Szmytke. - Stałym elementem kampanii będą zwierzęta, np. bóbr, żółw, sarna. Zdecydowaliśmy się na taki krok, ponieważ budzą pozytywne skojarzenia - dodał prezes Szmytke. Koszt projektu to prawie 24 mln zł.
- Nie jest to pierwszy program promocji Polski wschodniej finansowany z Programu Rozwój Polski Wschodniej. Od kilku miesięcy Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych prowadzi za granicą promocję gospodarczą tego regionu. Jeśli promować, to w sposób kompleksowy - zaznaczył wiceminister Hetman. Kampania promująca wschodnią Polskę współgra także z innymi projektami promocyjnymi realizowanymi przez Polską Organizację Turystyczną, np. Promujmy Polskę Razem, mającym na celu zwiększenie ilości wizyt zagranicznych turystów w Polsce oraz wydłużenie sezonu turystycznego w kraju. – To nie koniec działań na rzecz rozwoju Polski Wschodniej. W przyjętej w lipcu przez rząd Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego pojawiły się zapisy o konieczności kontynuacji PO RPW w latach 2014-2020 - powiedział wiceminister Hetman.
- Chciałbym aby odwiedzający Polskę Wschodnią dostrzegli to co, obok wspaniałych zabytków i przyrody, jest jej największym atutem, czyli serdecznych i otwartych ludzi - podsumował wiceminister Hetman.
Prezentacja: Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.