Masz w projekcie pieniądze na promocję i chcesz je dobrze wydać? Chcesz dotrzeć do pozarządowych odbiorców i odbiorczyń: zaprosić na konferencję, szkolenia, pochwalić się osiągnięciami? Reklamuj się w portalu ngo.pl i dwumiesięczniku gazeta.ngo.pl! Pomożemy Ci wypromować Twoje działania, nawet jeśli masz bardzo mały budżet!
Jak możesz się zareklamować w ngo.pl?
- zamieścić banner reklamowy na największym pozarządowym portalu – w ofercie znajdują się billboard 750x100 oraz baner 468x60. Baner zobaczy kilkadziesiąt tysięcy użytkowników; możesz ustalić termin wyświetlania, miejsce lub limit odsłon.
- wysłać informacje w nagłówku newslettera – tekst z aktywnym linkiem, który dotrze do wszystkich odbiorców (ponad 40 000) lub do wybranych województw.
- zamówić reklamę w dwumiesięczniku gazeta.ngo.pl (ramkę wewnątrz numeru lub kolorową okładkę), z którą zapozna się ponad 1 500 prenumeratorów.
- wyeksponować swoje ogłoszenie (dodane do serwisu www.ogloszenia.ngo.pl) na głównej stronie portalu
Portal ngo.pl odwiedza miesięcznie ponad pół miliona użytkowników. Średnio dziennie notujemy ponad 30 000 wizyt oraz 100 000 odsłon. Newsletter trafia do ponad 40 000 skrzynek e-mail, a drukowana gazeta.ngo.pl ukazuje się w nakładzie 1 500 egzemplarzy. Portal odwiedzają aktywne osoby, liderzy i liderki organizacji pozarządowych, urzędniczki i urzędnicy.
W badaniu oglądalności stron internetowych Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009 r. ngo.pl zajęło 1. miejsce pod względem liczby użytkowników w kategorii witryn publicznych.
ngo.pl to doskonałe miejsce na zareklamowanie pozarządowych działań za nieduże pieniądze. Jesteśmy elastyczni i otwarci, odpowiemy na każde pytanie, doradzimy w wyborze działań promocyjnych.
Pobierz
-
200909051822130081
476801_200909051822130081 ・38.72 kB
Źródło: redakcja ngo.pl