Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Działania piarowe i marketingowe są często uznawane za te "gorsze" w sektorze kultury i wśród NGO-sów, a osoby, które je wykonują postrzegane są jedynie jako część niezbędnej obsługi administracyjno-organizacyjnej. Tymczasem PR i marketing mogą pomóc organizacji w budowaniu silnych relacji z otoczeniem i zwielokrotniają pozytywne efekty projektów. Zadaniem nowo powstałego bloga wniedoczasie.pl jest "odczarowanie" public relations i marketingu.
Na blogu poruszane są najprzeróżnejsze tematy związane z promowaniem kultury, wydarzeń i projektów kulturalnych. Publikowane są case study pozytywnych działań marketingowo-piarowych, pojawiają się artykuły o kontaktach z mediami czy niekonwencjonalnych sposobach wykorzystania mediów społecznościowych, ale też porady (choćby jak napisać informację prasową?).
Blog jest tak sprofilowany, by nawet osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tematyką promocji kultury mogły łatwo się odnalźć w stosowanych pojęciach. Blog znajduje się pod adresem wniedoczasie.pl i jest prowadzony przez osobę, która na co dzień zajmuje się w instytucji kultury komunikacją. Z resztą nastawienie na komunikację i budowanie trwałych społeczności oraz uznanie marketingu jako jednego z aspektów komunikacji stanowi cechę wyróżniającą bloga.
Źródło: wniedoczasie.pl
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.