Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Obowiązuje już nowy znak promocyjny, który każda organizacja pozarządowa realizująca zadanie finansowane albo współfinansowane ze środków m.st. Warszawy zamieszcza w wydawanych publikacjach, materiałach oraz tablicach informacyjnych i promocyjnych, na stronie internetowej.
Znak promocyjny każda organizacja pozarządowa realizująca zadanie finansowane albo współfinansowane ze środków m.st. Warszawy (w ramach otwartych konkursów ofert i małych grantów), zamieszcza w wydawanych przez siebie, w ramach zadania, publikacjach, materiałach informacyjnych i promocyjnych, poprzez media, w tym na swojej stronie internetowej, jak również stosownie do charakteru zadania, poprzez widoczną w miejscu jego realizacji tablicę.
Logotyp ma postać syrenki "Zakochaj się w Warszawie" oraz napisu "Projekt finansuje/współfinansuje". Występuje on w dwóch wersjach kolorystycznych – białej i czarnej. W przypadku realizowania zadania lokalnego można wykorzystać znak promocyjny z dopiskiem danej dzielnicy.
Logotyp dostępny jest w plikach zamkniętych i otwartych.
Znaku promocyjnego nie wolno modyfikować. Zamieszcza się go zgodnie z Katalogiem Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy.
Źródło: oprac. red.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.