Chcesz dowiedzieć się, jak zbierać środki na działania Twojej fundacji albo stowarzyszenia? Poznaj 30 narzędzi fundraisingowych i przykłady ich wykorzystania w polskich organizacjach pozarządowych. Dowiedz się, jak użyć ich krok po kroku w Twojej organizacji. Zamów nasz poradnikowy e-book „Narzędzia fundraisingu w Polsce"!
Autorką e-booka "Narzędzia fundraisingu w Polsce" jest Maria Olszewska – fundraiserka praktyk. Od 2011 r. szkoli z zakresu fundraisingu i crowdfundingu organizacje pozarządowe z Polski oraz innych krajów Europy. Prowadzi firmę doradczą MjjO.
Tekst powstał na bazie rozmów Marii Olszewskiej ze społeczniczkami i społecznikami z całej Polski. Ma formułę zwięzłych i praktycznych podpowiedzi. W e-booku znajdziesz wskazówki, od czego zacząć i co jest najważniejsze przy zastosowaniu różnych sposobów na niezależne finansowanie.
Pobierz bezpłatny fragment e-booka i zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy. Jeśli znasz kogoś, kto poszukuje wiedzy z fundraisingu i nasza publikacja może być dla niego użyteczna, prosimy, udostępnij informację. Będziemy wdzięczni, bo wiemy, jak wielkim wyzwaniem dla wielu osób z pasją i misją, jest fundraising.
Poznaj autorkę i dowiedz się, dlaczego warto mieć ten poradnik
Z poradnika dowiesz się:
- czym jest fundraising,
- co trzeba przygotować, zanim rozpocznie się fundraising w organizacji,
- od czego zacząć i co jest najważniejsze przy użyciu poszczególnych narzędzi fundraisingu (np. darowizn, kwest, crowdfundingu, SMS-ów charytatywnych, aukcji),
- poznasz przykłady z zastosowania tych narzędzi w 20 organizacjach pozarządowych.
Maria Olszewska, fragment e-booka:
Co łączy aktywistów i aktywistki z Greenpeace, księdza katolickiego zajmującego się edukacją, szefową Kociętnika (schronienia dla bezdomnych kotów) z Mazur, o których działaniu dowiecie się z tej publikacji? Chcą wypełniać najlepiej jak potrafią misję swojej organizacji.
Tekst poradnika, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie rozmów ze społeczniczkami i społecznikami z różnych stron Polski. Znajdziesz w nim zwięzły i subiektywny opis wybranych sposobów (narzędzi) finansowania inicjatyw społecznych. Zawiera podpowiedzi, jak wdrożyć je krok po kroku. Do teorii jest dodana praktyka wynikająca z rozmowy z osobą, która zastosowała dany sposób finansowania.
„Narzędzia fundraisingu w Polsce” w liczbach:
- przykłady z 20 organizacji pozarządowych/firm/instytucji,
- opis 30 narzędzi fundraisingu,
- pigułka wiedzy spisana z doświadczeń 27 polskich społeczniczek i społeczników,
- treść zweryfikowana przez 3 specjalistów z zespołu ngo.pl.
A wszystko w zwięzłej i przystępnej formie.
Maria Olszewska, fragment e-booka:
Kluczem do odniesienia sukcesu w pozyskiwaniu niezależnego finansowania jest według mnie wdzięczność. Wdzięczność ludzi, którzy realizują piękny cel społeczny, dla tych, którzy ich w tym wspierają. I wdzięczność darczyńców, że ktoś opiekuje się ważną dla nich misją, i mają świadomość, że ich zaangażowanie finansowe nie poszło na marne.
Źródło: sklep.ngo.pl