Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Kampania społeczna „1% regionalnie” powoli dobiega końca, bo też do końca kwietnia podatnicy zobowiązani są do złożenia sprawozdań podatkowych za 2014 rok. Warto poznać kujawsko-pomorskie organizacje, które wspólnie zaplanowały i przeprowadziły kampanię.
Kampania społeczna „1% regionalnie” powoli dobiega końca, bo też do końca kwietnia br. podatnicy zobowiązani są do złożenia sprawozdań podatkowych za 2014 rok. Kampania jest wynikiem prac jednej z grup roboczych Kujawsko-Pomorskiej Federacji Organizacji Pozarządowych. Przez kilka miesięcy uczestnicy grupy, tj. reprezentanci części organizacji pozarządowych zrzeszonych w Federacji, nie tylko zaplanowali i uruchomili działania, ale też pozyskali dotacje na realizację części działań kampanii oraz zainwestowali własne środki finansowe.
Akcja „1 procent regionalnie” to pierwsza tak duża akcja promocyjna na rzecz OPP z województwa kujawsko-pomorskiego. Wśród form promocji znalazły się plakaty i ulotki („mapka kolportażu >>>”), wywiady telewizyjne (zobacz >>>), reklamy i artykuły sponsorowane w prasie regionalnej, specjalna strona internetowa (odwiedź >>>), filmy na youtube (więcej >>>), spoty radiowe (posłuchaj >>>), wydarzenia i promocja na Facebooku (tutaj >>>), filmy w komunikacji miejskiej (zobacz >>>), wysyłka materiałów do mieszkańców i inne. Przekaz zawsze był ten sam: wspieraj regionalnie! Przekaż 1% podatku dla organizacji z województwa kujawsko-pomorskiego!
Na stronie internetowej Federacji zamieszczony został zbiór filmów promocyjnych organizacji, które przygotowały i przeprowadziły kampanię „1% regionalnie”. Warto zobaczyć >>>
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.