Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Jak napisać dobrą ofertę na konkurs dotacyjny w Warszawie? [film]
Magda Dobranowska-Wittels, Natalia Klorek, SCWO
Planujecie ubiegać się o dotacje z miasta stołecznego Warszawy na Wasze działania? Warto pamiętać o kilku ważnych rzeczach. Mamy dla Was 9 podpowiedzi, które pomogą Wam stworzyć dobrą ofertę na konkurs dotacyjny.
- Przeczytaj ogłoszenie konkursowe.
- Przemyśl działania w projekcie.
- Przemyśl logikę projektu i rezultaty.
- Zaplanuj wskaźniki.
- Pamiętaj o zapewnieniu dostępności
- Zwróć uwagę na klauzule antydyskryminacyjne.
- Pamiętaj o klimacie.
- Porównaj ofertę z kryteriami oceny.
- Sprawdź załączniki.
Aby dowiedzieć się więcej, zobacz film z 9 wskazówkami
Konkursy na powierzenie lub wspieranie realizacji zadania publicznego w Warszawie dotyczą bardzo różnych obszarów działalności społecznej. Ale jest kilka uniwersalnych wskazówek związanych z procedurą konkursową, które warto zastosować niezależnie od tego, czy piszecie ofertę z zakresu sportu, edukacji czy kultury.
Przejdź do wybranej części nagrania
Więcej informacji
- Obejrzyj nagranie Live warszawa.ngo.pl o pisaniu ofert na konkursy dotacyjne m.st. Warszawy
- Zapoznaj się z artykułami publikowanymi w ramach tematu miesiąca: Jak przygotować dobrą ofertę na konkurs?
- Zajrzyj do poradnika o dostępności przy realizacji zadań publicznych
- Obejrzyj nagranie LIVE ngo.pl o dostępności
- Obejrzyj nagranie LIVE ngo.pl o tym, jak zadbać o klimat w czasie realizacji projektu.
Źródło: inf. własna warszawa.ngo.pl
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.