Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Agencja PR Grass Roots wygrała konkurs na obsługę PR dla Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Grass Roots odpowiedzialna będzie m.in. za budowanie strategicznej pozycji Stowarzyszenia w Polsce, komunikację w obrębie kampanii społecznych prowadzonych przez IAA w ramach programu „Marketing dla Przyszłości” oraz innych kampanii i programów prowadzonych przez Stowarzyszenie w Polsce.
Grass Roots prowadziła działania dla Stowarzyszenia od stycznia 2009 r.
W październiku 2009 został ogłoszony przegląd ofert agencji PR na strategię i plan działań PR na 2010 r.
Źródło: Grass - Roots
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.