Fundacja Legii i OPPO wspólnie dla Daj herbatę - piąta edycja akcji charytatywnej Wszyscy do wioseł
Już po raz piąty Fundacja Legii organizuje akcję Wszyscy do wioseł. Na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w Warszawie, 24 listopada, spotkają się osoby ze świata sportu, mediów oraz show biznesu. Wszystko po to, aby zebrać fundusze na rzecz Fundacji Daj Herbatę, wspierającej osoby bezdomne. W tym roku do akcji Wszyscy do wioseł jako partner przyłączy się marka OPPO, która w ramach dodatkowego wsparcia wystawi na licytację unikalny box.
Charytatywne wiosłowanie odbędzie się na stadionie warszawskiej Legii w czwartek, 24 listopada, w godzinach 9.00 - 19.00. W wielkiej wioślarskiej i jednocześnie dobroczynnej sztafecie wystartuje 120 załóg. Wśród uczestników będą influencerzy, sportowcy i dziennikarze.
W tegoroczną edycję akcji Wszyscy do Wioseł jako partner włączyła się firma OPPO. Pracownicy firmy wezmą udział w charytatywnych regatach na wioślarskich ergometrach #WszyscyDoWioseł (WDW). Ponadto, marka wesprze akcję, wystawiając na licytację unikalny box #UCL, w którym znajdzie się smartfon OPPO Reno7 Lite 5G oraz oficjalna piłka tegorocznych rozgrywek Ligi Mistrzów. Pieniądze z licytacji w całości trafią do Fundacji Daj Herbatę.
Producent smartfonów i urządzeń IoT, jako oficjalny sponsor UEFA Champions League, pod hasłem Inspiration Ahead chce inspirować ludzi do pokonywania barier i przeciwności losu. W tym też celu wspiera wydarzenia sportowe i akcje społeczne – wszystko w myśl swojej dewizy Technology for Mankind - Kindness for the World.
Środki zebrane w tegorocznej edycji akcji Wszyscy do wioseł w całości trafią do Fundacji Daj Herbatę, która od 2015 roku nieprzerwanie pomaga i działa na rzecz osób doświadczających bezdomności. Do tej pory, dzięki akcji Wszyscy do wioseł, Fundacja Legii zebrała ponad 550 tys. zł, które przeznaczyła na zakup m.in. nowej karetki dla Centrum Zdrowia Dziecka czy sprzętu medycznego i wyposażenia hospicjum onkologicznego św. Krzysztofa. Każdy może wesprzeć akcję Wszyscy do wioseł, wpłacając pieniądze na portalu: https://zrzutka.pl/wdw.
Więcej na temat akcji Wszyscy do Wioseł: tutaj
Box OPPO x UCL można licytować pod linkiem: allegro.pl.
Fundacja Daj herbatę
Akcja Daj herbatę została zainicjowana przez Katarzynę Nicewicz (nominowaną w tym roku do tytułu Warszawianka Roku 2022) ponad 10 lat temu, a w 2015 roku przerodziła się w fundację o tej samej nazwie. Wiele osób kojarzy fundację i jej wolontariuszy z akcji przy Dworcu Centralnym, gdzie regularnie, w każdy poniedziałek o godzinie 19 rozdają zupę, ubrania i inne potrzebne rzeczy osobom doświadczającym bezdomności. Jednak misją fundacji jest nie tylko zapewnienie osobom w kryzysie bezdomności regularnych posiłków, opieki higienicznej i sanitarnej czy odzieży, ale też niesienie im pomocy terapeutycznej, socjalnej, medycznej oraz prawnej.
Fundacja Legii
Od ponad 7 lat fundacja tworzy i realizuje programy oraz projekty wsparcia, edukacji, integracji i budowania wspólnoty skierowane do dzieci i młodzieży, osób chorych i zagrożonych wykluczeniem w całej Polsce, szczególnie związanych ze społecznością Legii. Misją Fundacji Legii jest udzielanie wsparcia, niesienie nadziei oraz budowanie wspólnoty, aby pomóc słabszym i potrzebującym podnieść się, uwierzyć w siebie i zwyciężać.
O marce OPPO
OPPO jest wiodącym producentem inteligentnych urządzeń, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie, wyposażone w innowacyjne technologie. Firma plasuje się w pierwszej czwórce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 60 krajów i regionów. Firma ma międzynarodowe centrum wzornictwa w Londynie.
OPPO w Polsce
OPPO jest obecne w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, po ledwie półtora roku od debiutu nad Wisłą, marka zdobyła rozpoznawalność już u co trzeciego Polaka. W 2020 r. pierwszym ambasadorem OPPO w Polsce był Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych: MediaMarkt, Media Expert, RTV Euro AGD, NEONET, Komputronik i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO w Polsce znajdują się także w ofercie wszystkich głównych operatorów telekomunikacyjnych. Aktualnie w ofercie OPPO Polska znajdują się trzy linie smartfonów – Seria Reno, Seria A oraz Seria Find X, a także urządzenia ubieralne jak smartwatche i słuchawki bezprzewodowe.
OPPO zdobyło nagrodę „Innowacja Roku” w plebiscycie Tech Awards 2021. W poprzedniej edycji zostało wyróżnione „Marką Roku”.
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt z:
Robert Sierpiński, PR Manager w OPPO
-
OPPO do wioseł_ip_18.11.2022.docx
docx ・1.12 MB