Fundacja im Lesława A. Pagi stoi u progu wielkich zmian. Organizacja przeszła rewolucję, która nie tylko odmienia jej wizerunek, ale też zapowiada szereg zmian.
“Pragniemy, by nowa Fundacja Pagi stała się platformą łączącą pokolenia liderów, którzy swoimi działaniami, pasją i wartościami budują lepsze jutro. Nasze nowe logo jest odzwierciedleniem zarówno naszych wartości, misji jak i spojrzeniem ku nowoczesności.” – mówi Ewa Paga.
Wizualnie Fundacja wkroczyła w przestrzeń, gdzie elegancja splata się z funkcjonalnością. Nowy branding emanuje świeżością i dostępnością, zachowując przy tym profesjonalny charakter. To minimalistyczne podejście, które podkreśla wartości i misję Fundacji im Lesława A. Pagi.
Symboliczny jest również nowy logotyp - esencja trzech pokoleń rodziny Paga, odzwierciedlenie siły, stabilności i wsparcia, które zawsze były dla Fundacji fundamentem. W komunikacji Fundacji pojawią się nowe motywy graficzne, będące odzwierciedleniem otwartości, społeczności i nieustającego wzrostu.
Ideą tej zmiany jest determinacja Fundacji by iść naprzód, by nie tylko nadążać za zmianami w świecie, ale by je kreować.
Nowa Fundacji to także nowa jakość i wizerunek programów:
• Akademia Liderek ESG (dawniej Akademia Liderek Biznesu)
• Akademia Liderów Rynku Kapitałowego
• Akademia Liderów Energii (dawniej Akademia Energii)
• Akademia Liderów Ochrony Zdrowia (dawniej Liderzy Ochrony Zdrowia)
Fundacja Lesława A. Pagi od ponad 20 lat jest platformą kształtującą oraz łączącą pokolenia liderów, którzy swoimi działaniami, pasją oraz wartościami budują lepsze jutro. W centrum działań Fundacji są wyjątkowe, młode talenty – przyszli liderzy. Poprzez udział w programach liderskich Fundacja wspiera także w długoterminowym rozwoju oraz budowie silnego i szerokiego networku.
Fundację założyła Ewa Paga, żona Lesława Pagi, która wraz z córką Pauliną bierze aktywny udział w wypełnianiu misji Fundacji.
Więcej informacji na stronie www.paga.org.pl
Źródło: Fundacja im Lesława A. Pagi