6 lutego w Hali Mera odbyły się zdjęcia do spotu reklamowego kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”. Tegoroczną gwiazdą jest znana na całym świecie polska tenisistka - Agnieszka Radwańska. Organizatorem kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Tegoroczna kampania będzie zupełnie inna - jest przede wszystkim skierowana do młodzieży. Jest to opowieść o ambicji w realizacji swoich celów i zamierzeń – mleko ma pomóc w dążeniu do wielkości, spełnienia marzeń oraz własnych pasji. Szklanka mleka staje się symbolem ludzi z pasją.
Hasło kampanii ma sugerować, że poza siłą fizyczną i zdrowym stylem życia, picie mleka zapewni sukces życiowy oraz doda energii, która pomoże spełnić marzenia.
„Kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” pokazuje, że pijąc mleko stajemy się zdrowsi, przez co możemy realizować swoje pasje i marzenia. Myślę, że każdy sportowiec mógłby podpisać się pod hasłem tej kampanii. Cieszę się, że w tym roku to właśnie ja mogę wziąć w niej udział" - powiedziała Agnieszka Radwańska, która w niedzielę rano wróciła do Polski po występie Fed – Cup w Izraelu, specjalnie aby nakręcić spot.
Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” obecna jest w mediach od stycznia 2003 roku. Jej głównym założeniem jest przeciwdziałanie osteoporozie oraz zachęcanie do zdrowego stylu życia.
Kampanię „Pij mleko! będziesz Wielki” wyróżnia także to, iż zarówno gwiazdy biorące w niej udział, jak i firmy, które pracują przy jej realizacji, nie pobierają żadnego wynagrodzenia.
Nad kampanią od strony kreacji od początku jej istnienia czuwa agencja reklamowa - Communication Unlimited. Zaproszenie do udziału w realizacji VIII edycji kampanii przyjęli m.in.: reżyser Katarzyna Adamik oraz autor zdjęć Andrzej Świetlik.
Przy realizacji zdjęć do kampanii brał udział dom produkcyjny Art Works, a za postprodukcję odpowiada dom postprodukcyjny Contrast.
Źródło: Grass- Roots