Program Jakość Obsługi jest jak prowadzony przez konsumentów walec jadący przez Polskę i miażdżący złą jakość obsługi oraz wszystkie firmy i instytucje, które takową jakość oferują nie spełniając oczekiwań klientów!
Program rozwija się w olbrzymim tempie i udostępnia coraz to
nowe możliwości dla ogromnego i stale powiększającego się grona
użytkowników. Zarówno użytkowników, jak i opinii na temat firm jest
już tyle, że program można śmiało przyrównać do walca jadącego
przez Polskę i bezlitośnie miażdżącego złą jakość obsługi oraz
firmy taką obsługę oferujące. Od marca tego roku bardzo wiele się
wydarzyło i zmieniło na jeszcze lepsze.
Zaraz po ogłoszeniu wyników pierwszej edycji programu, na jego
stronie internetowej upublicznione zostały wszystkie obserwacje
konsumenckie. Dzięki temu każdy może sam zobaczyć, jak inni
konsumenci oceniają poczynania firm w Polsce.
W kwietniu strona internetowa stała się prawdziwą platformą
komunikacyjną pomiędzy konsumentami, ponieważ uruchomiona została
nowa opcja komentowania obserwacji. Konsumenci zdobyli możliwość
komentowania obserwacji innych konsumentów. To pozwala na owocny
dialog pomiędzy użytkownikami, którzy mogą zgodzić się lub zupełnie
podważyć obserwację, wyrażając swoją opinię na temat danej firmy
lub placówki. Ta opcja pozwala na jeszcze lepsze weryfikowanie
obserwacji i podnosi ich wiarygodność.
Wraz z początkiem maja na platformie programu Jakość Obsługi
pojawiła się kolejna możliwość - prawdziwie rewolucyjna opcja,
dzięki której do konsumenckiego dialogu mogą włączyć się firmy.
Firmy mogą teraz oficjalnie odpowiadać na obserwacje konsumenckie.
W ten sposób każdy konsument zgłaszający obserwację może oczekiwać
odpowiedzi nie tylko innych użytkowników, ale także firmy, której
obserwacja dotyczy. Komunikacja pomiędzy użytkownikami i firmami
zyskuje przez to jeszcze wyższy poziom i wymiar konwersacji. Dzięki
tej opcji firmy mogą ustosunkować się do ewentualnych zarzutów,
podziękować za uwagi, a także odpowiedzieć na potrzeby i
poinformować klientów, jak mają zamiar dbać o wyższą jakość obsługi
w swoich punktach firmowych i oddziałach. Po raz pierwszy w Polsce
firmy i konsumenci mają możliwość porozumiewania się ze sobą na
taką skalę. A skala jest ogromna, ponieważ społeczność programu
Jakość Obsługi obejmuje aż 200 000 unikalnych użytkowników. Tak
wysoka liczba unikalnych użytkowników świadczy o wielkiej
popularności portalu i o mocy każdej obserwacji, którą może
przeczytać 200 000 ludzi! Z tak ogromną siłą muszą liczyć się firmy
i instytucje, o których konsumenci wyrażają swoje opinie oraz
oceniają je w programie. Organizatorzy programu wyliczyli także
czas, jaki średnio spędzają na platformie programu jego
użytkownicy. Z obliczeń wynika, że każdy użytkownik korzysta z
platformy ok. 7 razy dłużej niż z innych serwisów internetowych. O
czym to świadczy? Mianowicie o tym, że użytkownicy nie wpadają
tylko na chwilę na stronę portalu, ale spędzają tam dużo więcej
czasu czytając oraz komentując obserwacje.
Źródło: Noa Marketing