Konkurs „Kampania Społeczna Roku 2010” odbył się już po raz trzeci. Zorganizowała go Fundacja Komunikacji Społecznej we współpracy z portalem kampaniespoleczne.pl. Do konkursu zgłoszono 73 kampanie społeczne zrealizowane w Polsce w 2010 roku.
Jury, złożone z 16 ekspertów w dziedzinie marketingu społecznego, przyznało nagrody w 4 kategoriach oraz wyróżniło 6 kampanii. Specjalne wyróżnienie przyznano w kategorii Projekt Zaangażowany. Ogłoszenie zwycięzców konkursu oraz wręczenie nagród odbyło się w trakcie uroczystej Gali w dniu 2 czerwca w Centrum Łowicka w Warszawie.
ZWYCIĘZCAMI KONKURSU „KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2010” SĄ:
WYRÓŻNIENIA W KONKURSIE ”KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2010” PRZYZNANO KAMPANIOM:
- „Rak’n’Roll. Wygraj życie”- Fundacja Rak’n’Roll, autor Euro RSCG 4 D i Euro RSCG Sensors (kategoria Inicjatywy Obywatelskie)
- „Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje” - Fundacja Akcja (kategoria Inicjatywy 1%)
- „Mały procent. Wielka sprawa” Gdyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych przy Biurze Prezydenta Miasta Gdyni (kategoria Inicjatywy 1%)
- „ Życie czeka” Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie (kategoria Inicjatywy Instytucji Publicznych)
- „Windows 7 spełnia 7 życzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie” - Microsoft i Fundacja Mam Marzenie (kategoria Marketing Zaangażowany Społecznie)
Czwarta edycja konkursu „Kampania Społeczna Roku” już za rok. Uważnie przyglądamy się polskim kampaniom społecznym, trzymamy kciuki, by powstało jak najwięcej skutecznych i kreatywnych produkcji.
www.kampaniespoleczne.pl/konkurs
Fundacja Komunikacji Społecznej
Magdalena Jeziorowska
Tel. 22 823-60-93
m.jeziorowska@marketingspoleczny.pl
Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl Partnerzy Strategiczni: PGNIG i portal rekrutacyjny Pracuj.Pl. Patron Honorowy: MPIPS. Partner strategiczny konkursu YTC: Timberland. Partnerzy: SAR, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Polska Zielona Sieć, CCIFP, RN Film Production, Centrum Łowicka. Patroni medialni: Gazeta.pl, Bankier.pl, Roxy FM, CR Navigator, THINKTANK, Brief, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, students.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, designteka.pl.
Źródło: FKS