Po długich i burzliwych obradach udało się wyłonić dwanaście zwycięskich projektów – kwiaty, żabki, las i jego zwierzęta, żyrafy oraz słonie to tylko niektóre z wzorów jakie pojawią się w lipcu i sierpniu na sufitach w salach pooperacyjnych w warszawskim szpitalu. Pierwsze malowanie już od najbliższego czwartku w Centrum Zdrowia Dziecka na oddziale OIT I.
Jury konkursu miało wielki dylemat, jakie projekty wyróżnić z nadesłanych 560 prac. Ostatecznie udało się wskazać dwanaście najbardziej kolorowych pomysłów, które pozwolą odmienić życie małych pacjentów i pomóc w tak trudnych dla nich chwilach. Nad sprawnym malowaniem będzie czuwać ekipa z Good Looking Studio – partnera akcji.
- Bardzo dziękujemy za ogromne zainteresowanie naszą inicjatywą. Ilość prac i ich jakość przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania. Dobrze wiedzieć, że nie tylko nam zależy na poprawie losu chorych dzieci – podkreśla Danuta Baprawska, PR Manager AkzoNobel.
Akcja ma charakter charytatywny. Pomysłodawcą jest firma AkzoNobel, jeden z największych producentów farb i lakierów na świecie, którego misją jest dodawanie kolorów do życia ludzi. Firma przekaże farby do malowania pomieszczeń oraz ufunduje nagrody pieniężne dla nagrodzonych prac. Projekty zostaną wykonane farbami Sikkens Alpha SanoProtex, przeznaczonymi do pomieszczeń służby zdrowia, charakteryzującymi się właściwościami antybakteryjnymi. Do akcji włączą się również pracownicy firmy oraz wolontariusze, którzy wspólnie zrealizują zwycięskie projekty. Partnerami akcji jest Good Looking Studio oraz platforma millionyou.com
Pełna lista zwycięzców dostępna na stronie:
Harmonogram konkursu:
- Start konkursu Operacja sufit – 13 czerwca 2013;
- Termin nadsyłania projektów – 10 lipca 2013;
- Koniec I etapu konkursu - ogłoszenie nominacji - 14 lipca 2013;
- Obrady jury konkursu – od 10 lipca do 15 lipca 2013;
- Ogłoszenie wyników konkursu - 18 lipca 2013
- Realizacja projektu – od 20 lipca 2013
Pobierz
-
201307191426390010
896824_201307191426390010 ・38.72 kB
Źródło: Operacja sufit