Zastanawiasz się, jak wycisnąć możliwie jak najwięcej ze współpracy z FaniMani.pl? W świecie NGO często odpowiedź na to pytanie brzmi “posiedzisz dłużej, zbierzesz więcej”. Ale… może nie tym razem?
Czasu nie kontrolujesz, ale darowizny od zakupów w internecie już możesz! 60 minut na godzinę, 365 dni w roku: środki na działalność swojej organizacji możesz zbierać przez cały czas.
Oferujemy organizacjom pomoc w planowaniu przez wszystkie cztery kwartały roku. Oto sześć sposobów, które mogą pomóc właśnie Twojej organizacji:
Dołącz do cyklicznego spotkania online na temat funkcjonowania FaniMani.
Zainteresuj się organizowanymi przez nas webinarami (pst! Odbywają się regularnie i zdecydowanie warto śledzić ich kalendarz!).
Przejrzyj naszą bazę ponad 1000 grafik, filmów i animacji, które przygotowaliśmy, aby łatwo było Wam tworzyć newslettery i posty w mediach społecznościowych.
Zapoznaj się z krótkim poradnikiem wideo dotyczącym zbierania darowizn.
Śmiało zapytaj o poradę, korzystając z naszego maila. info@fanimani.pl Odpowie Ci prawdziwy człowiek, i to taki przejmujący się. ;)
Masz przeczucie, że nie jesteś pierwszą osobą, która mierzy się z danym problemem? Poszukaj rozwiązania swoich wątpliwości w naszym FAQ, zawierającym ponad 50 gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Każdy z nas ma do wykorzystania te same 24 godziny w ciągu dnia, więc warto zaplanować je rozsądnie. Dodaj darowizny od zakupów online do swojego repertuaru!
Podobnie jak Ty cieszysz się na myśl o nadchodzących urodzinach, ekipa FaniMani co kwartał cieszy się na myśl o przekazywaniu organizacjom środków zebranych z darowizn od zakupów online. Nasz ośmioosobowy zespół potrzebuje jednak dodatkowego czasu, by co trzy miesiące wykonać wszystkie Wasze wypłaty. Twoja organizacja też jest w wiecznym niedoczasie? Pozwól sobie pomóc i sprawdź, który z przygotowanych przez nas siedmiu punktów najlepiej wesprze Twoją inicjatywę.
Czas leci, ale to Ty jesteś pilotem! Wykorzystaj swoje 1440 minut dziennie na zwiększenie liczby regularnych darowizn i przekonanie jak największej liczby osób, by wspierały Waszą misję bezpłatnymi darowiznami od zakupów online.