Nareszcie! Oddajemy w Wasze ręce ostatnie nagranie przygotowujące Was do zbliżającej się konferencji Sektor 3.0! Tym razem przed naszą kamerą stanęli Jan Zając i Jakub Wyglądała – specjaliści od mediów społecznościowych z firmy Sotrender. Chcecie wiedzieć, jak skuteczniej pokazywać się na Facebooku?
Przed Janem Zającem, twórcą Sotrendera i Jakubem Wyglądałą, account managerem w tej firmie social media nie mają jakichkolwiek tajemnic. Analizując od kilku lat to, co dzieje się na polskich fanpage'ach mogą z powodzeniem określać treści, które w danym momencie sprawią, że publikowana informacja może trafić do szerszego grona odbiorców. Co i jak publikować? Jak zahipnotyzować fanów na Facebooku, by ci wracali na nasz kanał po kolejne treści?
Tajemnice social mediów
Dziś poznanie tajemnic, które kierują algorytmami Facebooka, sprawiającymi, że jedne treści trafiają do grona 20 proc. naszych fanów, a inne do 60 proc., jest na wagę złota. Wyceny firm, które wyspecjalizowały się w usługach świadczonych w kanałach społecznościowych przyprawiają o zawrót głowy, a najtęższe głowy są niemal rozchwytywane.
Jedno pozostaje pewne - czy to profesjonalny kanał, czy mniejsze profile społecznościowe - w każdym z nich istotna jest interakcja z odbiorcą i dbanie o komunikację z każdym fanem z osobna. Kto tego nie robi, może liczyć się z szybką przegraną.
Facebook i Twitter to nie tylko rozrywka
Z poniższej prezentacji dowiecie się, w jaki sposób umiejętnie przekazywać treści skierowane do określonego grona odbiorców i w jaki sposób powiększać zasięg postów. Nie wiecie, czy warto być obecnym jedynie na najpopularniejszym w tym momencie serwisie społecznościowym Facebooku, czy może trzeba też założyć konto w witrynie o nieco innej specyfice - Twitterze? A może boicie się, że z poważnym przekazem nie dotrzecie do odbiorcy w środowisku, w którym najlepsze wzięcie ma rozrywka?
Całą tę wiedzę zyskacie dzięki poniższej prezentacji. Zapewniamy, że warto, a dzięki temu Wasz przekaz będzie bardziej osobisty i to bez wielkich nakładów finansowych, a być może bezkosztowo!
Źródło: Technologie.ngo.pl