Ludzie chcą pomagać w okresie świątecznym. Największy sezon zakupów internetowych, czyli końcówka roku związana jest ze Świętami. To też jednocześnie jest okres, w którym jesteśmy bardziej chętni do pomagania, bardziej wrażliwi na komunikaty związane z pomocą. To jest też okres, w którym najłatwiej jest zachęcić wiele osób do tego, by Wam pomagali, przy okazji zakupów w internecie.
Całoroczny i wieloletni efekt
Zrobiliśmy analizę danych organizacji, które z nami pracują już od jakiegoś czasu (minimum 3 lat). Jak się okazuje, okres świąteczny dla tych organizacji jest okresem, kiedy pozyskują najwięcej wspierających. Łatwiej jest pozyskać wspierających przy okazji zakupów, ze względu na to, że robią dużo zakupów i mają większą wrażliwość. Ale trzeba myśleć o tym, że pozyskujecie osoby, które będą Was wspierać cały rok. Trzeba więc mówić o tym w komunikatach, że nie chodzi tylko o zakupy świąteczne, ale żeby wspierający od nich zaczęli i wspierali dalej przez cały rok, a pomoże im w tym zainstalowana Przypominajka FaniMani.
Przeczytaj cały tekst na blogu FaniMani: https://fanimani.pl/blog/zakupy-swiateczne-sezon-na-darowizny-transkrypcja-webinaru/
Artykuł powstał na podstawie transkrypcji webinara przeprowadzonego w ramach Akademii NGO FaniMani.
Źródło: Fundacja FaniMani