Co roku z okazji Giving Tuesday, Światowego Dnia Dobroczynności, w wielu krajach organizowane są akcje skupione na promocji dawania i pomagania. W ramach tegorocznych celebracji FaniMani, polski lider Giving Tuesday, zaproponował akcję Unselfie. Odzew był wspaniały!
Na czym polegała akcja Unselfie? FaniMani poprosiło osoby, którym na sercu leży pomaganie, żeby wyraziły swój entuzjazm w bardzo prosty sposób: robiąc sobie zdjęcie z kartką, na której narysowały serduszko i napisały, jaką organizację albo sprawę wspierają. Fotkę należało, oczywiście, udostępnić w swoich mediach społecznościowych – co było zresztą świetną okazją, by napisać nieco więcej o wybranej inicjatywie.
Odpowiedź ludzi wielkiego serca na Unselfie była nie tylko entuzjastyczna, lecz także zróżnicowana i liczna: obejrzyjcie niektóre ze zdjęć opublikowanych w ramach akcji i przekonajcie się sami!
Źródło: fanimani.pl/