Voice Contact Center przeprowadziło dla Fundacji Świętego Mikołaja projekt skierowany do szkół, który miał na celu zaprosić je do uczestnictwa w programie stypendialnym „Solidarni”. Zakończył się sukcesem, choć akcje telemarketingowe dla organizacji pozarządowych to w Polsce wciąż ewenement.
- To rzetelna firma – tak mówi o Voice Contact Center Sylwia Romańczak, dyrektor fundacji. W lutym 2011 r. ruszyła wypłata pierwszej tury stypendiów dla zdolnej młodzieży z ubogich rodzin. To pierwszy etap programu stypendialnego „Solidarni”, prowadzonego przez Fundację Świętego Mikołaja, do którego uruchomienia przyczyniło się właśnie Voice Contact Center. – Konsultanci informowali dyrektorów szkół o programie stypendialnym oraz zachęcali do uczestnictwa w nim. To główna cześć tego etapu programu, który jest kluczowy z perspektywy powodzenia całości – mówi dyr. Romańczak.
Projekt kontaktu telefonicznego ze szkołami ruszył w maju 2010 r. i trwał 19 dni. Przez ten czas 1,5 tys. szkół zadeklarowało udział w programie „Solidarni”. Prawie 50 proc. placówek zgodziło się już przy pierwszej rozmowie.
Sylwia Romańczak zwraca uwagę na terminowość wykonywanych działań oraz wysoką jakość obsługi. – Chciałabym także podkreślić profesjonalizm samych Konsultantów. Zostali specjalnie wybrani do tego projektu ze względu na doświadczenie – dodaje.
To właśnie bogate portfolio projektów adresowanych do szkół i rekomendacja jednego
z aktualnych klientów firmy zdecydowały o wyborze Voice Contact Center. – Faktycznie, od momentu powstania firmy prowadzimy projekty, w których grupą docelową jest szkoła, jej dyrekcja lub nauczyciele – przyznaje Żaneta Lamparska, która koordynowała projekt dla Fundacji Świętego Mikołaja.
Voice Contact Center prowadziło projekt na warunkach stricte rynkowych.
Źródło: Voice Contact Center