Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Władysław Labuda chce zarobić w podróży milion złotych na cele charytatywne
Fundacja Mam Marzenie
One Milion Trip, to projekt Władysława Labudy. Znany podróżnik, autor książki „Jak podróżować za darmo”, wyruszył we wrześniu w kolejną podróż. Celem wyjazdu jest zarobienie miliona złotych. Cała kwota zostanie przeznaczona na cele charytatywne. Jedną z organizacji, którą wesprze Władysław Łabuda jest Fundacja Mam Marzenie.
Władysław Labuda, pochodzący z Bydgoszczy podróżnik, postanowił połączyć swoją pasję do podróżowanie z chęcią pomocy potrzebującym. W ten sposób powstał projekt One Milion Trip, czyli podróż, podczas której Władysław Labuda planuje zarobić milion złotych. Jak zapowiada podróżnik, nie wróci do domu dopóki tego nie uda mu się zrobić.
Cała kwota zebrana dzięki One Milion Trip zostanie przekazana dla dziesięciu organizacji pożytku publicznego, w tym Fundacji Mam Marzenie, która już od ponad 12 lat spełnia marzenia chorych dzieci.
Zbiórka funduszy odbywa się za pomocą platformy - zrzutka.pl/4tpn8g
Całość podróży będzie relacjonowana na kanale Youtube i Onet.tv w formie vlogów oraz social media. Na podstawie podróży powstanie książka “Jak zarabiać podróżując”.
Ważne linki:
Fundacja Mam Marzenie działa od ponad 12 lat. Dzięki zaangażowaniu wolontariuszy, sponsorów i osób, które na dziecięce marzenia przekazują swój 1% podatku, spełniono już ponad 6 700 marzeń! Wszyscy zainteresowani wolontariatem oraz wsparciem fundacji mogą odwiedzić www.MamMarzenie.org, gdzie znajda informację jakie marzenia wciąż czekają na spełnienie oraz w jaki sposób można pomóc fundacji.
Źródło: Fundacja Mam Marzenie
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.