Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
                                                
                                                    Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
                                                
                                            
                                        "Szybka jazda poważnie szkodzi tobie i osobom w twoim otoczeniu", "Jeżdżący szybko umierają młodziej" - takie hasła, nawiązujące do ponurych komunikatów umieszczanych na paczkach papierosów pojawiły się ostatnio w Warszawie.
    Slogany wymalowano białą farbą na 30 miejscach parkingowych (m.in. na ul. Emilii Plater, Świętokrzyskiej i Grójeckiej). To nowa odsłona kampanii społecznej "Użyj wyobraźni" (www.uzyjwyobrazni.pl), którą od kwietnia realizuje agencja reklamowa BBDO. Jej celem jest zwrócenie uwagi na najbardziej niebezpieczne zachowania na drogach. 
                    
    Więcej: dub, Jeżdżący szybko umierają młodziej, Gazeta Wyborcza, 16 sierpnia 2009
                            
                    Źródło: Gazeta Wyborcza (Stołeczna)
                            Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.