Wejdź na Instagram ngo.pl, poznaj i udostępnij ciekawostki na temat organizacji pozarządowych
W jaki sposób to zrobić? Możesz użyć specjalnego efektu, który powstał na Instagramie, żeby zachęcić kolejne osoby do chwalenia się tym, że działają w NGO. Efekt na Instagramie to element stories – czyli planszy, video lub zdjęcia, który będzie widoczny przez 24 godziny na Twoim profilu dla Twoich znajomych lub dla wszystkich użytkowników portalu – w zależności od ustawień, które masz na swoim koncie.
Ciekawostki i inspiracje
Czy wiesz, że blisko ¾ organizacji pozarządowych działa na rzecz dzieci i młodzieży? Lub że 1% podatku to ponad 900 mln zł dla organizacji pozarządowych w 2020 roku? A może chcesz pochwalić się swoim znajomym, że Ty również działasz w NGO?
To wszystko możesz zakomunikować, wchodząc na nasz profil, wybierając sekcję efektów i używając w swoim stories tego, który przygotowaliśmy! Efekt nazywa się Co wiesz o NGO?, a po włączeniu pokaże się na Twoim… a zresztą! Przekonaj się na własne oczy, gdzie ;)
Efekt na Instagramie powstał jako element kampanii z okazji 20-lecia ngo.pl i Stowarzyszenia Klon/Jawor. Odbywa się ona w mediach społecznościowych i jej głównym celem jest dzielenie się radością z tego, że działamy wspólnie ponad 20 lat!
Wejdź na nasz profil: instagram.com/portalngopl/
Co dają nam efekty na Instagramie?
Instagram jest platformą znaną głównie z dodawania i oglądania zdjęć, które jego użytkownicy wrzucają na tak zwanym feedzie. Główną funkcją platformy jest funkcja rozrywkowa, jednak jeśli weźmiemy pod uwagę liczbę osób, która z niej korzysta (w Polsce Instagram ma już ponad 7 milionów aktywnych użytkowników), zaczniemy dostrzegać w niej również ogromny potencjał edukacyjny oraz informacyjny.
Drugą najpopularniejszą funkcją Instagrama są relacje – Instagram Stories, czyli opcja dodawania treści, które dla innych będą widoczne przez 24 godziny, a potem znikną. To właśnie w tej części Instagrama, każdy użytkownik w specjalnym programie może stworzyć swój efekt, który po dodaniu będzie umożliwiał innym wykorzystanie go w swoich relacjach. Efekty takie, jak nasz to świetna zabawa, bo nigdy nie wiesz co wylosujesz. A jeśli informacja, która pojawi się na planszy będzie bliska Twojemu sercu, możesz opublikować ją w swojej relacji i zachęcić do zabawy swoich znajomych. Efekty na Instagramie przyczyniają się do stworzenia fajnego i niepowtarzalnego klimatu Twoich relacji, pomagają przełamać lody jeśli wstydzisz się pokazać przed kamerą i uatrakcyjniają treści, które publikujesz.
Coraz większa liczba użytkowników korzysta właśnie z relacji, całkowicie pomijając zdjęcia. Dlatego, jeśli chcesz prowadzić konto na Instagramie, które będzie trafiało do szerszego grona odbiorców, nie zapomnij dodawać swoich stories jak najczęściej. Pamiętaj, że to świetne narzędzie nie tylko do zabawy, ale też do inspirowania innych do podejmowania działań.
Chwalenie się tym, że działamy w organizacjach pozarządowych może spowodować, że zachęcimy do tego kolejne osoby, co z kolei spowoduje, że będziemy mogli robić na tym świecie więcej dobrych rzeczy! Dlatego nie zostawiaj tej informacji tylko dla siebie i podziel się nią ze wszystkimi z Twojego otoczenia (zwłaszcza tego internetowego). A jeśli jeszcze nie obserwujesz profilu ngo.pl na Instagramie, zrób to koniecznie teraz.
Źródło: informacja własna ngo.pl