Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS zachęca dbać o swojej zdrowie
SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna drugi rok dołącza do globalnej inicjatywy Movember, aby zwiększać świadomość na temat zdrowia mężczyzn. W tym roku akcja przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego. Męska część zespołu aktywnie bierze udział w zapuszczaniu wąsów i brody, zwracając w ten sposób uwagę na problematykę nowotworów i innych chorób dotykających mężczyzn.
Zdrowie psychiczne nie mniej ważne
W ramach tej akcji SOFTSWISS kładzie nacisk nie tylko na zdrowie fizyczne, ale także na dobre samopoczucie psychiczne i emocjonalne. Przez cały listopad firma organizuje konsultacje z psychologiem. Spotkania te mają na celu podniesienie świadomości w kwestii dbania o zdrowie psychiczne, w tym radzenia sobie m.in. ze stresem czy depresją.
Ważną częścią inicjatywy jest również kampania informacyjna w mediach społecznościowych, w którą się zaangażowali pracownicy-ambasadorzy firmy, zachęcając mężczyzn na całym świecie do regularnych badań i otwartych rozmów z bliskimi na tematy zdrowotne.
"W naszym zabieganym życiu zbyt łatwo przeoczyć dobre samopoczucie" mówi SOFTSWISS i jej ambasadorzy
“Bez dobrego stanu zdrowia nie możemy rozwijać się w życiu ani w biznesie. W naszym zabieganym życiu zbyt łatwo przeoczyć dobre samopoczucie. W SOFTSWISS z całego serca wierzymy w wartość „WE CARE” - wyznajemy ją nie tylko w naszej pracy, ale także w kwestii dbania o siebie i innych. Podczas tegorocznej akcji Movember zachęcamy wszystkich do poświęcenia chwili na zastanowienie się nad tym, co ma prawdziwe znaczenie. Priorytetowe traktowanie troski o siebie jest niezbędne do budowania pomyślnej przyszłości”- komentuje Ivan Montik, Założyciel SOFTSWISS.
“W ramach akcji Movember SOFTSWISS przypomina o haśle „Talk It Out! Act It Out!” - rozmawiajmy otwarcie o swoim zdrowiu i podejmujmy kroki w celu jego utrzymania. Jako firma z branży IT wiemy, że tak jak ważne jest, aby mieć oko na systemy technologiczne, równie istotne jest słuchanie siebie samego i pozbycie się obaw przed rozmawianiem o zdrowiu i samopoczuciu z kolegami z pracy czy z bliskimi osobami. W SOFTSWISS dążymy do stworzenia środowiska, w którym otwartość i troska o siebie stają się integralną częścią kultury naszej firmy. Akcje takie jak Movember pomagają nam się zjednoczyć i wspierać” – dodaje Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
-
Komunikat prasowy
docx ・22.45 kB
Źródło: firma SOFTSWISS