Trwa konkurs Grand ESG – nowa inicjatywa magazynu „Press” i Fundacji Grand Press [patronat ngo.pl]
Trwa nabór zgłoszeń do konkursu skierowanego do organizacji strategicznie stawiających na zrównoważony rozwój. Kto sięgnie po nagrodę za działania, które kształtują lepsze wybory?
Konkurs ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku – każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy z zakresu ESG. Chcemy docenić organizacje, które wdrażają ważne działania z zakresu ESG i organizacje, które świetne wdrożenia skutecznie komunikują.
Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press, mówi: Od naszych wyborów, zarówno konsumenckich, jak i tych w kierowanych przez nas firmach, zależy dobrostan przyszłych pokoleń. Czekamy na Państwa zgłoszenia do konkursu, ponieważ jesteśmy przekonani, że każde działanie – czy to małej organizacji, czy wielkiej korporacji – ma moc realnej zmiany i może pomóc w budowaniu lepszego świata. Inicjatywy takie jak Grand ESG zachęcają do ambitnych działań w trosce o środowisko, społeczeństwo czy etykę w biznesie a także promują przejrzystą i uczciwą komunikację wokół ESG – dla dobra nas wszystkich.
Zgłoszenia przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych (sektor społeczny NGO jest zwolniony z opłaty konkursowej), w których jury przyzna nagrody za:
NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji
NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji
Aleksandra Lisowska, strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group, mówi: – Przekładanie skomplikowanej terminologii ESG na jasne przekazy, które są zrozumiałe dla pracowników, klientów czy partnerów biznesowych to ogromne wyzwanie. Jednocześnie skuteczna, uczciwa i transparentna komunikacja wokół tego co, jak i dlaczego organizacje robi w zakresie ESG staje się ważnym aspektem budowania przewag konkurencyjnych. Te przekazy powinny skutecznie trafiać do inwestorów, instytucji finansowych, samorządów, kontrahentów, klientów, pracowników, kandydatów do pracy – i wielu innych interesariuszy. Dzięki temu mogą dokonywać bardziej świadomych, lepszych wyborów.
Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:
- Tytułem Człowiek Grand ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej.
- Nagrodę Grand Prix ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne na: www.GrandESG.pl.
Teminy zgłoszeń:
Termin I: 30.10.2024 – 22.11.2024
Termin II: 23.11.2024 – 20.12.2024
Termin III: 21.12.2024 – 15.01.2025
Pod koniec marca zapraszamy na konferencję poświęconą wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań ESG. Będzie ona okazją do spotkania z wybitnymi specjalistami z obszaru ESG oraz komunikacji i rozmów o tym jak wywierać pozytywny wpływ na świat.
Organizatorzy: „Press”, Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group
Mecenas konferencji: ORLEN
Patroni medialni: PAP, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych
Źródło: Fundacja Grand Press