Nieustannie, w wakacyjnym czasie Fundacja „Krwinka” zachęca pasjonatów jazdy na rowerze do kręcenia kilometrów dla dzieci chorych na raka. Czwarta edycja akcji charytatywnej odbędzie się w terminie 28 czerwca-31 sierpnia 2024 roku.
Cele są dwa: pozyskanie środków na kompleksowe wsparcie małych pacjentów i ich bliskich oraz propagowanie aktywnego stylu życia. Mają one bezpośrednie przełożenie na konkretne liczby – 50.000 zł i 100 tysięcy kilometrów. Realizacja tych założeń będzie możliwa, dzięki nagłośnieniu przedsięwzięcia i zgromadzeniu wokół niego dużej społeczności rowerowej – łączy nas pomoc!
Akcja „Czas na LoveR – kręcimy kilometry dla dzieci chorych na raka” jest skierowana zarówno do uczestników indywidualnych, instytucji jak i przedsiębiorców, którzy poprzez jazdę na rowerze, pragną wspierać dzieci onkologicznie chore. Inicjatywę od samego początku wspomagają łódzki bloger rowerowy Tadeusz Nowiński oraz właściciele aplikacji Tropiciel. W tym roku Fundacja poszerzyła grono partnerów i ambasadorów akcji, a co za tym idzie pozyskała nowe, rozpoznawalne osoby oraz firmy, które skutecznie pomagają w promocji wydarzenia.
Dominika Śliwińska dyrektor Fundacji „Krwinka” wyjaśnia: Jak dołączyć do Czasu na LoveR?
– W te wakacje każdy z nas może wesprzeć dzieci onkologicznie chore – Podopiecznych Fundacji „Krwinka”. Gorąco zachęcam, aby aktywnie korzystać z letniej, wakacyjnej pogody i odkrywać piękne zakątki naszego miasta, regionu, a nawet kraju. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Tropiciel, wejść w grę „Czas na LoveR 2024”, założyć konto indywidulne lub firmowe i wprowadzić liczbę przejechanych kilometrów. A ja, już dzisiaj ogromnie dziękuję wszystkim rowerzystom: małym i dużym, dzięki którym, będzie możliwa realizacja celu – przejechania 100.000 km.
Na osoby indywidualne oraz firmy, które pokonają największy dystans, czekają wyjątkowe nagrody.
Ponadto, dla indywidulanych darczyńców finansowych, organizacja przygotowała trzy pakiety wsparcia, z których dochód w całości trafi do Podopiecznych Fundacji.
– Każdy pakiet zawiera wyjątkowe, spersonalizowane podziękowania, które są wyrazem naszej wdzięczności – dodaje Dominika Śliwińska. Darczyńca otrzyma e-dyplom uczestnictwa w akcji lub dodatkowo wirtualne podziękowania w formie nagrania video. Osobie, która zdecyduje się na przekazanie darowizny na poziomie III pakietu, zostanie przesłany e-dyplom oraz spersonalizowana trasa wycieczki rowerowej opracowana przez jednego z ambasadorów akcji: Kapitana Torpedę – administratora grupy rowerowej rowerempopolsce.pl, Jadwigę Mazurkiewicz lub Agnieszkę Raczkowską. To oni zadbają o przygotowanie bezpiecznych, komfortowych i ciekawych szlaków kolarskich.
W dniu 28 czerwca, konferencją prasową i uroczystym rowerowym przejazdem do Arturówka Fundacja zainaugurowała akcję „Czas na LoveR”. Wydarzenie miało wymiar symboliczny, ponieważ odbyło się na terenie przyszpitalnego parku w Uniwersyteckim Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej w CSK UM w Łodzi. To właśnie tutaj leczeni są mali pacjenci, którymi na co dzień opiekuje się Fundacja „Krwinka”.
Partnerami finansowymi oraz rzeczowymi akcji zostały firmy: Amazon, Rex-Bud Budownictwo Sp. z o.o. S.K.A., Veolia Energia Łódź S.A, CERI International Sp. z o.o., ControlTec Sp. z. o.o., RAINBOW TOURS S.A., Polska Woda Sp. z o.o., STORCK Sp. z o.o., które pomagając dzielnym Onkowojownikom w długotrwałym powrocie do zdrowia, promują aktywny styl życia wśród swoich pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych.
Dwumiesięczna inicjatywa została objęta Patronatem Honorowym Wojewody Łódzkiego Doroty Ryl, Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Łódzkiego Joanny Skrzydlewskiej oraz Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Łodzi Hanny Zdanowskiej. Do grona Patronów medialnych dołączyli: TVP 3 Łódź oraz radio ESKA.
Fundacja „Krwinka” jako organizacja rodzicielska wspiera dzieci onkologicznie i hematologicznie chore oraz ich najbliższych już 29 rok. Pomóż i Ty – dołącz do akcji „Czas na LoveR – kręcimy kilometry dla dzieci chorych na raka”. Szczegóły znajdują się na stronach internetowych: www.krwinka.org oraz www.czasnalover.pl.