Publikacja “Spełnione Marzenia”, zawierająca eseje stypendystów pomostowych, zdobyła złoty medal w konkursie „Szpalty Roku 2016 Power of Content Marketing Awards” w kategorii "publikacja jednorazowa".
Jak podkreśliło Jury konkursu, nagroda dla „Spełnionych Marzeń”, wydanych przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości i zaprojektowanych przez firmę Epigrafika, przyznana została za wyjątkowe i pełne szacunku przedstawienie prawdziwie ludzkich historii oraz ich bohaterów, dla których przyznane stypendia były krokiem milowym w życiu.
W Jury zasiadało 18 ekspertów content marketingu. Do konkursu zgłoszono 270 prac. Nagrody wręczono 3 czerwca podczas uroczystej gali w warszawskim klubie Endorfina.
– Jesteśmy szczęśliwi, że wydawnictwo z historiami naszych stypendystów, pokazujące ich pasje, ambicje, drogę do spełnienia marzeń i realizacji celów zostało docenione – mówi Zofia Sapijaszka z Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości.
„Stypendia Pomostowe” to rozbudowany program stypendialny, skierowany do maturzystów ze wsi i małych miast, pochodzących z rodzin o niskich dochodach i osiągających dobre wyniki w nauce. Oferuje studentom stypendia na I rok i dalsze lata studiów. Jest najważniejszym programem Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości, realizowanym dzięki Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności oraz szerokiemu gronu Partnerów, do których należą: Narodowy Bank Polski, Fundacja PZU, Fundacja Wspomagania Wsi, Fundacja BGK, Fundacja Orange, Fundacja BGŻ BNP Paribas, a także koalicja ok. stu lokalnych organizacji pozarządowych.
O unikatowości „Spełnionych marzeń” stanowi przemyślana koncepcja na treść publikacji. Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości postanowiła pokazać ideę programu Stypendiów Pomostowych oddając głos samym stypendystom. W rezultacie powstała publikacja autentyczna i pięknie wydana. Sądzę, że nikt po lekturze „Spełnionych marzeń” nie ma wątpliwości, że program Stypendiów Pomostowych jest czymś niezwykle potrzebnym i wartościowym, prawdziwie zmieniającym życie stypendystów. Ogromnie cieszy nas, jeśli poprzez naszą pracę mamy wkład w budowanie wizerunku takich przedsięwzięć – mówi Katarzyna Wilk, dyrektor kreatywny firmy Epigrafika, która opracowała projekt publikacji.
Organizatorem konkursu „Szpalty Roku” jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska, stawiające sobie za cel kształtowanie i upowszechnianie wysokich standardów działalności wydawniczej oraz promocję marketingu treści jako strategii budowania marki.