Regularne darowizny to marzenie każdej organizacji. Przewidywalność finansowa i mniej czasu spędzanego wyłącznie na poszukiwaniu pieniędzy to przecież więcej czasu na działanie!
A jednak o regularne wpłaty coraz trudniej, bo budżety domowe darczyńców są wypełnione rosnącymi kosztami życia. Pomoc organizacjom społecznym przeważnie znajduje się na szarym końcu listy comiesięcznych płatności.
Tutaj z pomocą przychodzi FaniMani. Jak pokazują dane, darowizny od zakupów online to regularne i konkretne wpłaty. I to takie, które w ogóle nie wymagają od darczyńcy wyciągnięcia pieniędzy z własnego portfela, bo to sklepy internetowe dzielą się zyskiem.
Darczyńca idealny
A skoro już mowa o darczyńcy, to zastanówmy się: ile może przekazać, korzystając z FaniMani? Jak pokazują dane z ostatnich kilku lat, są to bardzo konkretne kwoty, które śmiało można potraktować jako regularne wsparcie dla organizacji. Warto również zauważyć, że zakupowi darczyńcy pomagają długo, całymi latami: to nie jest jednorazowa akcja trwająca kilka miesięcy. Z perspektywy organizacji to darczyńca idealny, bo pozyskany raz, a pomagający latami.
Przykład? Tomek od 2016 roku regularnie wspiera wybraną organizację kwotą średnio 112,76 zł miesięcznie, co dało w sumie ponad 10 tysięcy zł. Dominika, która dołączyła do FaniMani w 2022, podarowała w ten sposób już 4660,25 zł, co daje aż 221,92 zł miesięcznie!
Nie tylko dla domu
To oczywiście liderzy z poszczególnych lat, korzystający z FaniMani niemal codziennie. Nie wyobrażają sobie zakupów online bez kliknięcia “Aktywuj darowiznę”. Z drugiej strony są też wspierający, którzy w przemyślany sposób robią np. zakupy firmowe z darowizną. Takie zakupy to nie tylko większe kwoty (i darowizny!), ale też większa regularność.
Nie wyważaj otwartych drzwi
Fundacja FaniMani od 2014 roku prowadzi serwis fanimani.pl. Wiemy, jak trudne może być wyjaśnienie, o co właściwie chodzi z tymi całymi darowiznami od zakupów online, albo dlaczego są ważne. Dlatego praktycznie od początku naszej drogi przygotowujemy materiały informacyjne, które pomagają objaśnić darczyńcom, jak to działa. Materiały (grafiki, wideo, treści postów) są bezpłatne i personalizowane, a przede wszystkim: dostępne dla każdej organizacji zarejestrowanej na fanimani.pl.
Postanowienia? Przereklamowane!
Dopiero co zakończył się szał świątecznych zakupów, ale wielkimi krokami zbliżają się inne zakupowe okazje: ruszają wielkie wyprzedaże, zbliżają się walentynki oraz zimowe wyjazdy na narty i ferie. Warto wykorzystać ten czas na pozyskanie regularnych zakupowych darczyńców!