Pracownicy warszawskiego i poznańskiego oddziału międzynarodowej firmy technologicznej SOFTSWISS aktywnie zareagowali na wiadomość o katastrofie i zjednoczyli się, aby pomóc powodzianomna południu Polski.
We wrześniu Europa Środkowa i Wschodnia została dotknięta powodzią na dużą skalę spowodowaną przez burzę „Boris”. W wyniku intensywnych opadów tysiące domów zostało zalanych, a wiele miast w Polsce, Austrii, Czechach i Rumunii doznało poważnych szkód. W Polsce najbardziej ucierpiały regiony południowe, gdzie dziesiątki miejscowości znalazły się w trudnej sytuacji. Konieczna była ewakuacja i udzielenie pilnej pomocy mieszkającej tam ludności.
Pracownicy warszawskiego i poznańskiego oddziału międzynarodowej firmy technologicznej SOFTSWISS aktywnie zareagowali na wiadomość o katastrofie i zjednoczyli się, aby pomóc poszkodowanym na południu Polski. W ciągu dwóch dni udało im się zebrać i spakować paczki z żywnością, artykułami higienicznymi oraz innymi niezbędnymi przedmiotami (zapałkami, świecami, bateriami itp.) o łącznej wadze ponad 200 kg. Wszystko to zostało przekazane organizacji charytatywnej Caritas Polska, która koordynuje udzielanie pomocy poszkodowanym.
Nasza firm wsparła inicjatywę pracowników z polskich biur i wniosła istotny wkład w organizację zbiórki pomocy, zakupując pudełka oraz zapewniając ich dalsze pakowanie i wysyłkę.
Dodatkowo, aby udzielić natychmiastowej pomocy, SOFTSWISS przekazał 64 000 złotych na rzecz fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
SOFTSWISS już pomagał osobom dotkniętym powodziam w tym rokui w Brazylii w ramach kampanii Help Brazil. Firma nie tylko udzieliła wsparcia finansowego, ale również zainicjowała kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi społeczności iGaming oraz mediów na ten problem. Takie inicjatywy pokazują chęć i gotowość naszej firmy do wspierania osób dotkniętych katastrofami naturalnymi na całym świecie.
Trwająca kampania zbierania pomocy w Polsce jest częścią globalnej strategii SOFTSWISS w zakresie odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju (ESG). Firma przywiązuje również dużą wagę do długoterminowych projektów społecznych i środowiskowych. Wśród najważniejszych inicjatyw są udział w Światowym Dniu Środowiska, Pink October, Movember oraz projektach mających na celu ochronę środowiska.
„Wierzymy, że udział w takich projektach to nie tylko możliwość udzielenia realnej pomocy poszkodowanym, ale także nasz obowiązek jako międzynarodowej firmy, której biura znajdują się również w Polsce. Chcemy wspierać inicjatywy, które przynoszą pozytywne zmiany i pomagają społecznościom lokalnym w radzeniu sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami” – podkreślił Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
Ta inicjatywa podkreśla zaangażowanie SOFTSWISS w długoterminowe wsparcie regionów dotkniętych katastrofami naturalnymi, a także aktywną rolę firmy w rozwiązywaniu globalnych problemów społecznych i środowiskowych.
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Jej główne centra rozwojowe znajdują się w Warszawie i Poznaniu (Polska) oraz na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym tych pracujących zdalnie, przekracza 2000, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. SOFTSWISS jest pionierem w tworzeniu rozwiązań związanych z kryptowalutami w dziedzinie rozrywki online. W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce.
-
Komunikat
docx ・81.39 kB
Źródło: SOFTSWISS