Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi ogłasza nabór ofert organizacji pozarządowych, które zainteresowane są nieodpłatnym otrzymaniem używanego samochodu z zasobów m.st. Warszawy do wykorzystania na prowadzenie działań statutowych skierowanych do mieszkańców Warszawy.
Każda organizacja składająca wniosek może otrzymać tylko jeden samochód. W formularzu zgłoszeniowym można wskazać kolejność preferowanych pojazdów.
Do nieodpłatnego przekazania w formie darowizny dostępne są następujące samochody (po kliknięciu na nazwę samochodu pojawią się szczegółowe informacje zawierające opis i dane dotyczące stanu technicznego oraz jego aktualne zdjęcia):
Kryteria wyboru oferty:
- Ofertę może złożyć organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie – dalej jako organizacja.
- Organizacja musi prowadzić działania na rzecz mieszkańców Warszawy lub organizacji, które prowadzą takie działania.
- W przypadku realizowania zadań ze środków m.st. Warszawy wszystkie do tej pory otrzymane przez organizację dotacje z budżetu m.st. Warszawy muszą być rozliczone (dotyczy zadań już zakończonych, które zgodnie z zawartymi umowami powinny być już rozliczone).
-
Organizacja nie może zalegać z należnościami wobec m.st. Warszawy z tytułu:
- podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz podatku od środków transportowych,
- najmu lub bezumownego zajmowania lokalu użytkowego lub gruntu,
- użytkowania wieczystego lub dzierżawy gruntu.
- Wskazanie uzasadnienia konieczności posiadania samochodu przez organizację – podanie konkretnych działań, do których organizacja będzie używała samochód, oraz stopnia jego wykorzystania (np. liczba dni w miesiącu).
- Podanie źródła finansowania utrzymania samochodu (koszty paliwa, ubezpieczenia, amortyzacji, napraw etc.).
- Kompletne wypełnienie formularza i podpisanie go przez uprawnione osoby.
- Dołączenie aktualnej kopii odpisu z KRS, innego rejestru lub ewidencji.
Termin składania ofert:
- osobiście (sekretariat – pok. 136 na I piętrze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00) albo
- za pomocą poczty (liczy się data dotarcia przesyłki do Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy).
Oferty będą rozpatrywane przez komisję składającą się z pracowników Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy i Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych wskazanych przez Warszawska Radę Działalności Pożytku Publicznego.
Ogłoszenie wyników nastąpi w formie zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy.
Nieodpłatne przekazanie samochodów nastąpi na podstawie umów darowizny podpisanych przez m.st. Warszawę i organizacje, których oferty zostaną wybrane.
Samochody będzie można zobaczyć po uprzednim telefonicznym umówieniu z pracownikiem m.st. Warszawy (p. Krzysztof Przybysławski, tel.: 224439240)
Pobierz
-
formularz_samochody.doc
doc ・56.32 kB
-
laguna.pdf
pdf ・494.12 kB
-
partner.pdf
pdf ・485.37 kB