Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Fundacja im. Stefana Batorego prowadzi monitoring kampanii samorządowej w telewizji. Sprawdza, jak telewizja publiczna pokazuje partie przed wyborami samorządowymi.
Na jej zlecenie 18 dziennikarzy, od początku trwania kampanii
samorządowej, ocenia "Wiadomości", "Panoramę" i programy
informacyjne stacji lokalnych.
Z monitoringu wynika, że PiS ma w mediach wyraźną przewagę.
Telewizja publiczna poświęca mu 60% czasu w "Wiadomościach".
Dla porównania - informacje o PO zajmują 23% czasu, o LPR 27 %, o
Samoobronie 17 %.
Eksperci fundacji oceniali materiały wyborcze, czyli takie,
które ich zdaniem nie ukazałyby się, gdyby nie trwająca kampania.
Zaliczali do nich np. materiały o tym, że jakiś polityk
uczestniczył w festynie rodzinnym. Okazało się, że w mediach
ogólnopolskich takich programów jest mało. Inaczej jest w mediach
lokalnych, gdzie jest sporo informacji o działaniach
prezydentów miast, które mają wyraźnie charakter wyborczy.
Więcej: "Dużo rządu, mało opozycji", Sylwia Szparkowska, Rzeczpospolita, 6 listopada 2006,
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061106/kraj/kraj_a_5.html
Więcej: "Dużo rządu, mało opozycji", Sylwia Szparkowska, Rzeczpospolita, 6 listopada 2006,
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061106/kraj/kraj_a_5.html
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.