Spółka Adspiro wspólnie ze Stowarzyszeniem Saltrom uruchomiły charytatywną internetową sieć reklamową. Przystąpić do niej można poprzez zamieszczenie reklamy na swojej stronie WWW. Chętni darczyńcy wykupują miejsca reklamowe, dostępne w sieci charytatywnej. Pozyskane w ten sposób środki finansowe wspierają działania Stowarzyszenia na rzecz dzieci i młodzieży (dożywianie, douczanie, zajęcia pozalekcyjne jak również wypoczynek letni i zimowy)
- Dzięki sieci osoby realizując swoje hobby w postaci prowadzenia blogów, czy posiadające swoje strony WWW mogą w prosty sposób wspierać działania Saltromu i tym samym pomagać dzieciom i młodzieży. Stąd też nazwa sieci „Saltrom – Pomagaj z nami” - mówi Agata Samek odpowiedzialna za charytatywną sieć reklamową po stronie Stowarzyszenia Saltrom.
Wydawcy stron WWW mogą pobierać kody charytatywnej reklamy rejestrując się w systemie Adspiro.pl. W tym samym systemie rejestrują się reklamodawcy, którzy poprzez system wspierają Saltrom, wykupując reklamę dla swoich firm i organizacji.
– Dla reklamodawców sieć ma być zwykłym kanałem promocji marki firmy, ale ciekawszym i atrakcyjniejszym o kontekst wspierania ludzi potrzebujących. Już w tym momencie mamy pierwsze firmy zainteresowane budową marki w ramach charytatywnej sieci reklamowej „Saltrom – Pomagaj z nami” – mówi pomysłodawca sieci, Karol Fedorowicz z firmy Benhauer.
Źródło: Saltrom